2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ » «№3 Қабанбай орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар
Жетісу облысы білім басқармасының
Алакөл ауданы бойынша білім бөлімінің
"«№3 Қабанбай орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
10
февраль
2023

2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН  ЖҰМЫС ЖОСПАРЫНЫҢ
Қ Ұ Р Ы Л Ы М Ы
І. Кіріспе. «№3 Қабанбай орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар»коммуналдық мемлекеттік мекемесінің  2021-2022 оқу жылындағы қызметіне талдауы және жаңа 2022-2023 оқу  жылының  мақсаты мен міндеттері
ІІ.   Мектептің оқу- тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру
ІІІ.  Мектеп жасындағы балаларды жалпыға бірдей міндетті оқумен қамту
ІҮ.  Педагог мамандармен  жұмыс
Ү.   Әдістемелік жұмыстар
ҮІ.  Тәрбие жұмыстары
ҮІІ. Балалар құқығын қорғау жұмыстары
ҮІІІ. Мектепішілік басқару мен бақылау
ІХ.   Қаржы- шаруашылық қызмет және материалдық- техникалық базаны нығайту
І. Мектептің негізгі келелі мәселесінің тақырыбы:
«Құндылықтар негізінде білім беру арқылы функционалды сауатты, рухани жетілген тұлғаны қалыптастыру»
Мақсаты :
Құндылықтарға негізделген білім беру арқылы білім алушылардың өзін-өзі тануына, өзін-өзі дамытуына, әлеуметтік жауапкершілігі мен әлеуметтенуін қалыптастыруға ықпал ету.
Міндеттері:
  • Руһани құндылықтар арқылы оқушылардың білімін жетілдіру және білім сапасын арттыру;
  • Мұғалімдердің кәсіби өсуіне мүмкіндік туғызу, қолдау көрсету;
  • Оқушы мен мұғалім арасында ынтымақтастық орнату арқылы шығармашылық орта қалыптастыру;
  • Оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын дамыту.
«№3 Қабанбай орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» коммуналдық  мемлекеттік мекемесінің
2022-2023 оқу жылына арналған жылдық циклограммасы.
Тамыз
11 сынып оқушылар жиынтығын құру
210 сынып оқушылар жиынтығын құру
3Мектепке жаңадан келген оқушыларды қабылдау,сынып жиынтығын дайындау
4Мектепті, сынып бөлмелерін спорт залын т.б жаңа оқу жылына дайындау
5Мектеп кітапханасының жаңа оқу жылына жаңа оқулықтармен,әдістемелік оқулықтармен қамтылуын тексеру
6Тамыз педагогикалық кеңесін өткізу
7Оқушыларды анықтау,оқулықтармен қамту
8Сабақ кестесін құру
9Мектеп қызметкерлерінің жұмыс кестесін құру
10Мектеп әкімшілігінің,сынып оқушыларының кезекшілік кестесін құру
11Есеп беру құжаттарын дайындау/РИК-76, РИК-83,тарификация/
12Жалпыға бірдей міндетті білім беру айлығы  «Мектепке жол» акциясы 
13Әдістемелік кеңес
14Пән әдістемелік бірлестіктерінің отырысы 
Қыркүйек
1 «Алғашқы қоңырау»  жиыны, сынып сағаттары 
25 қыркүйекке оқушылар жиынтығын жасау
3Күнтізбелік жоспар,тәрбие жоспары,әдістемелік жоспар,бірлестік жоспары,үйірме,фак,таңдамалы курс,қолданбалы курс,спорт секцияларының жоспарын бекіту
4Сабақ кестесіне түзету жұмыстарын жүргізу
5І жартыжылдық бойынша ТЖБ және практикалық сабақтардың өтілу кестесін құру.
6Аудандық білім бөліміне есеп беру,тарификация өткізу
7Пән бірлестіктері отырысын өткізу,жаңадан келген мұғалімдермен жұмыс.
8Мектеп ата-аналар комитетін құру
9Мектеп кеңесін,оқушылар кеңесін құру
10Оқушылардың жеке іс-құжаттарын реттеу,әліпби кітабымен салыстыру жұмысын жүргізу
11Пәндер бірлестігінің апталығының кестесін құру
121 сынып оқушыларының бейімделуі бойынша қашықтықтан жұмыстар ұйымдастыру
13Мектепті қысқа дайындау жұмыстары
14Оқушылардың ыстық және қоғамдық тамақтануын  реттеу
15Мектепішілік бақылау жұмысы
16Күнделік kz электрондық журналды  толтыру, тексеру
1711 сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға, 4,9 сынып оқушыларын ОЖСБ-ға дайындық кестесін құру ,дайындық жұмыстарын жүргізу
18Қашықтықтан онлайн режимде оқитын оқушылардың сабаққа қатысуының қорытындысын шығару
19«Тілім менің-тірегімнің айғағы» онкүндік қашықтықтан онлайн режимде  ұйымдастыру 
20Қайырымдылық акциясын ұйымдастыру
Қазан
1Мектеп ата-аналар құрамын анықтау жұмысы
2«Қауіп»тобындағы балалармен қашықтықтан онлайн режимде жеке жұмыстарды жоспарлау
3Қамқорлықтағы,жағдайсыз отбасындағы балалардың тұрмыстық жағдайына бақылау жүргізу
4Мұғалімдер күні мерекесі 
5Пән апталығын ұйымдастыру
6Мектеп аттестаттау комиссиясының жұмысын ұйымдастыру
7Мектептің іс-құжаттарымен жұмыс
8Мектепішілік бақылау жұмысын жүргізу
9Күнделік kz электрондық журналды тексеру
10Қорытындыаттестаттауға, ОЖСБ-ға дайындық жұмыстарын жүргізу
11Оқушылардың сабаққа қатысуының қорытындысын шығару
12Құқық айлығы
13Директор жанындағы жиналыс 
Қараша
1Педагогикалық кеңес
2Оқушылардың ыстық және қоғамдық тамақтануын ұйымдастыру
3Мектептің іс-құжаттарымен жұмыс
4Пән  апталығын ұйымдастыру
5Мектепшілік пән олимпиадасын ұйымдастыру
6Мерзімді баспасөз құралдарына жазылу
7Директор жанындағы жиналыс
8Жоспар бойынша мектепішілік бақылау жүргізу
9І тоқсан қорытындысын шығару,есеп беру
10Күнделік kzэлектрондық журналды тексеру
11Қорытындыаттестаттауға, ОЖСБ-ға дайындық жұмыстарын жүргізу
12Кіші педагогикалық кеңес
13Оқушылардың сабаққа қатысуының қорытындысын шығару
14Әдістемелік кеңес
15Директор жанындағы жиналыс 
165 сынып оқушыларының бейімделуін анықтау жұмыстарының қорытындысын шығару


Желтоқсан
1Пән  апталығын ұйымдастыру
2ІІ оқу тоқсанының  қорытындысы
3Аудандық пән олимпиадасына оқушыларды дайындау, қатыстыру
4Жаңа жыл мерекесін өткізу
5Мектепішілік ата-аналар жиналысы
6Тәуелсіздік мерекесі
7Жоспар бойынша мектепішілік бақылау жүргізу
8І жартыжылдық қорытындысы бойынша есеп беру
9Күнделік kz электрондық журналдытексеру
10Қорытындыаттестаттауға, ОЖСБ-ғадайындық жұмыстарын жүргізу
11Оқушылардың сабаққа қатысуының қорытындысын шығару
12Әдістемелік күн
13Оқушылардың қоғамдық және ыстық тамақпен қамтылуы
14Педагогикалық кеңес
15Директор жанындағы жиналыс 
Қаңтар
1Тарификация өткізу
2ІІ жартыжылдық сабақ құру,бекіту
3Қосымша сабақ кестесін құру,бекіту
4Күнделік kz электрондық журналды тексеру
5ІІ жартыжылдық бойынша практикалық сабақтар кестесін құру
6Директор жанындағы жиналыс
7Мектепішілік бақылаулар жүргізу
8Пән апталығын жүргізу
9Облыстық пән олимпиадасына оқушыларды дайындау, қатыстыру
10Қорытындыаттестаттауға, ОЖСБ-ғадайындық жұмыстарын жүргізу
11Кіші педагогикалық кеңес
12Оқушылардың сабаққа қатысуының қорытындысын шығару
13Әдістемелік кеңес
14Оқушылардың қоғамдық және ыстық тамақпен қамтылуы
15Жалпыға бірдей міндетті білім беру айлығы
Ақпан
1Күнделік kzэлектрондық журналды тексеру
2Мектепішілік бақылаулар жүргізу
3Директор жанындағы жиналыс
4Қорытындыаттестаттауға, ОЖСБ-ғадайындық жұмыстарын жүргізу
50,1 сыныптар үшін қосымша демалыс
6Мектепішілік оқушылардың ғылыми конференциясын ұйымдастыру
7Оқушылардың сабаққа қатысуының қорытындысын шығару
8Пән апталығын өткізу
94-5 сынып сабақтастық жұмыстары
10Аудандық семинар
11Әдістемелік күн
12Кіші педагогикалық кеңес
13Оқушылардың қоғамдық және ыстық тамақпен қамтылуы
14«Алтын белгі», «Үздік аттестат» белгісіне үміткерлердің     құжаттарымен жұмыс
15«Тәртіпсіздіктің алдын алу» онкүндік
Наурыз
1Күнделік kzэлектрондық журналды тексеру
2Мектепішілік бақылау жүргізу
3Директор жанындағы жиналыс
4Қорытындыаттестаттауға, ОЖСБ-ғадайындық жұмыстарын жүргізу
5Оқушылардың сабаққа қатысуының қорытындысын шығару
6Наурыз мерекесі
7ІІІ тоқсан қорытындысын шығару,есеп беру.
8Педагогикалық кеңес
9Кіші педагогикалық кеңес
10Пән апталығын өткізу
11Ата-аналар жиналысы
124-5 сабақтастық жұмыстары
13Әдістемелік кеңес. Әдістемелік күн:шеберлік сабақтар
14Оқушылардың қоғамдық және ыстық тамақпен қамтылуы
Сәуір
1Күнделік kzэлектрондық журналды тексеру
2Мектепішілік бақылаулар жүргізу
3Директор жанындағы жиналыс
4Қорытындыаттестаттауға  дайындық жұмыстарын жүргізу
5Оқушылардың сабаққа қатысуының қорытындысын шығару
6Оқу жылының аяқталуына байланысты іс-шаралар жүргізу
7Педагогикалық кеңес 
8Кіші педагогикалық кеңес
9Аудандық мұғалімдер байқауына қатысу
10Оқушылардың қоғамдық және ыстық тамақпен қамтылуы 
11Пән апталығы
12«Ең үздік сынып жетекші» байқауы
13Тазалық айлығы


Мамыр
1Күнделік kzэлектрондық журналды тексеру
21-ші мамыр мерекесі
3«Жеңіс күні» мерекесі
4Соңғы қоңырау мерекесі
5Педагогикалық кеңес
6Әдістемелік кеңес
7Мұғалімдерді аттестаттау
8Оқушылардың қоғамдық және ыстық тамақпен қамтылуы
9Мемлекеттік қорытынды аттестаттауға дайындық жұмыстары 


Маусым
1Мемлекеттік қорытынды аттестаттау
2Педагогикалық кеңес
3Ағымдық жөндеу жұмыстары
4Оқушылардың жазғы сауықтыруы мен еңбекпен қамтылуына байланысты жұмыстар
Апталық циклограмма
Апта күндеріАтқарылатын жұмыстар
ДүйсенбіҚысқа мерзімді өндірістік жиналыс
Тәртіп жиынын өткізу
Сейсенбі
Профилактика күні. Лекторий
СәрсенбіШығармашылық күн.
 Оқушылармен жұмыс
БейсенбіПедагогикалық кеңес.
 Директор жанындағы жиналыс
Жұма Әдістемелік күн.
 Сабақтан тыс іс-шаралар өткізу
Тазалық күні
ІІ. МЕКТЕПТІҢ  ОҚУ – ТӘРБИЕ ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ
ҚыркүйекҚазанҚараша ЖелтоқсанҚаңтар
«Мектепке жол» акциясының жалғасуы.
Ғылыми- әдістемелік кеңес.Теориялық семинар. 
Мектепке  жаңадан оқушыларды қабылдау.Білім күні.
Мектептің статистикалық есептері.
Мұғалімдердің жүктеме сағаттарын бекіту.
Сынып жетекшілерге кабинеттер бекіту. Оқушылардың іс- қағаздарын реттеу.
Оқушыларды оқулықпен қамтамасыз ету.
Оқу-тәрбие жоспарын бекіту.
Сабақ кестесін жасап, бекіту.
Күнтізбелік жоспарларды тексеріп, бекіту.
2-11 сынып оқушыларының алғашқы ББД деңгейін анықтау.
Өзін-өзі  басқару ұйымының жұмысын ұйымдастыру.
,,Денсаулық,, күнін өткізу.
,,Тіл айлығын,, ұйымдастыру. ,,Қайырымдылық,, акциясы.
Рәміздер айлығын өткізу.
Аудандық ғылыми жоба жарысына қатысу.
Оқушыларды дәрігерлік бақылаудан өткізу. Ғылыми- әдістемелік кеңес.Теориялық семинар.  
Оқушылардың әлеуметтік, психологиялық жағдайларын зерттеу.
Құқық айлығын ұйымдастыру.
«Үркер» шағын орталық балалар арасынан өткізілетін марафонына қатысу
Күзгі бал мерекесі.
,,Қарттар күні,, декадасы іс-шаралары.
ӨӨБҰ отырысы.
Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау.
Ақпараттық басылымға жазылу.
Жас және жаңадан 
келген мамандармен жұмыс.
,,Жол қауіпсіздігі,, апталығы.
Педагогикалық кеңес
І тоқсан бойынша білім сапасының мониторингі. Теориялық семинар.  
Оқушылардың күзгі каникулын ұйымдастыру.
 Мектепішілік пән олимпиадасына дайындық.
«Ақбота» марафонына қатысу.
Мектепішілік құжаттардың жағдайы.
Мұғалімдердің іздену- шығармашылық жұмыстары.
Аудандықпән олимпиадасына дайындық. 
Мұғалімдерді аттестаттау жұмыстары.
Мектепішілік бақылау.Қысқа дайындық жұмыстары.
КИО олимпиадасына қатысу.
Ғылыми- әдістемелік кеңес.
Мектепішілік пән олимпиадасы.
СПИД-ке қарсы күрес күні. Теориялық семинар.  
Қ.Р Тәуелсіздік күні.
Педагогикалық кеңес.
І жартыжылдық қорытындылары, оқу- тәрбие жұмысының нәтижесі. 
Аудандық пән олимпиадасы.
Оқу бағдарламаларының, стандарт 
талаптарының орындалуы.
,,Жаңа жыл,, мерекесін өткізу.
Күнтізбелік жоспарлардың мемлекеттік стандартқа сәйкестігін қарау.
Оқушылардың қысқы каникулын ұйымдастыру.
„Русский медвеженок“ байқауына қатысу.
КИО олимпиадасына қатысу.
Ғылыми- әдістемелік кеңес.
Мектепалды даярлық сыныбының жұмысы.
,,Қайырымды
лық,, акциясы.
Теориялық семинар. 
Ақпан
НаурызСәуірМамырМаусым
Практикалық,        лабораториялық,    
сарамандық 
жұмыстардың  орындалуы.
«Золотое Руно», халықаралық байқауына қатысу.
Мектеп 
КИО олимпиадасына қатысу.
Жарғысының, ішкі еңбек тәртіптерінің  орындалуы.
Кітапхана жұмысы.
Теориялық семинар.  
8- наурыз мерекесін ұйымдастыру.
,,Наурыз- жыл басы,, мейрамы.
,,Кенгуру,, интеллектуалды марафонына қатысу.
Ғылыми- әдістемелік кеңес.
ІІІ тоқсан қорытындысы бойынша оқу бағдарламаларының стандарт талаптарының орындалуы.
КИО олимпиадасына қатысу.
Оқушылардың көктемгі каникулын ұйымдастыру.
Мектеп алаңын тазалау.
Теориялық семинар.  
Педагогикалық кеңес.
Оқу
бағдарламаларының, стандарт талаптарының орындалуы.
КИО олимпиадасыны қатысу.
Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау.
Емтихан материалдарын жасап, бекіту. Теориялық семинар.  
Оқушылардың таңдамалы, элективті курс, факультатив, үйірме сабақтарына қатысуын қадағалау
Әлемдік денсаулық күнін ұйымдастыру.
Психологиялық  зерттеу жұмыстары.
Экологиялық жарыстарға қатысу.
Көгалдандыру жұмыстары.
Мектеп алаңын тазалау.
2022-2023  оқу 
жылына  жұмыс жоспарының жобасын дайындау.
Оқу жылын аяқтауды қамтамасыз ету.
Оқушылардың іс- қағаздарының жүргізілуі.
Президенттік тест.
Педагогикалық кеңес.
Оқу бағдарламаларының, стандарт талаптарының орындалуы.
,,Ұлы Жеңіс,, мерекесі.
,,Соңғы қоңырау,, мерекесі.
Қорытынды     ғылыми- әдістемелік кеңес.
/Ғылыми- практикалық конференция/.
Оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру.
Балаларды қорғау 
күні.
Педагогикалық кеңес
Жазғы сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру. 
9,11 сынып оқушыларын мемлекеттік және қорытынды аттестаттау
Түлектердің құжаттарын толтыру.
Мектеп бітірушілер кеші.
2022-2023 оқу 
жылына  жұмыс жоспарын бекіту. 
Еңбек практикасы.
Кабинеттердің дайындығын қабылдау.
ІІІ. МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫ ЖАЛПЫҒА БIРДЕЙМІНДЕТТІ    ОҚУМЕН ҚАМТУ  
ТамызҚыркүйекҚазанҚараша         Желтоқсан
*2022-2023 оқу жылы бойынша бітірген мектеп түлектерінің еңбекпен қамтылуын айқындау.
*Мектепалды, 
1және 10 сыныптарға оқушылар қабылдауды аяқтау;
*Әлеуметтiк көмекке мұқтаж балаларды анықтау;
*Оқулықтармен қамтамасыздандыру.
*Жаңадан келген оқушыларды тіркеу
*«Мектепке жол»акциясына 
ұжымды қатыстыру.                          
*Аз қамтылған отбасылар балаларын тегiн оқулықтармен, киiммен, оқу құралдарымен қамтамасыз ету;
*қайырымдылық қорын құру және айлығын өткiзу.
*Оқумен қамту қорынан 
тегін ыстық тамақ ұйымдастыру .*Мектептің статистикалық  есептерін дайындау.
9,11 сынып оқушыларының еңбекке орналасуы жөнінде есеп.
Денсаулық күнін өткізу.
10-11 сынып оқушыларын бейінді оқыту бойынша  жылдық жұмыс жоспарын жасау, бекіту.
«Д» есептегі  балаларды анықтау.
Жалпы оқу қоры есебiнен күзгi-қысқы маусымға арналған киiм-кешекпен қамтамасыз ету.
,,Қайырымдылық ,, 
акциясын өткізу.
Оқу бағдарламаларының, стандарт талаптарының орындалуы.
Құқықтық білім беру
 айлығы.
Оқушылардың әлеуметтік, психологиялық
 жағдайларын зерттеу.
Оқушыларды дәрігерлік тексеруден өткізу
Үлгерімі төмен 
оқушылармен жұмыс.
Оқушылардың жеке iс-қағаздарының жүргiзiлуiн, сапасын, ресми нұсқаулықтарға сәйкестiгiн тексеру.
Қысқы маусымға арналған қайырымдылықайлығы.
Оқушыларды тегін тамақпен қамтамасыз ету бойынша ата-аналар комитетімен жұмыс.
Күзгi каникулдан кейiн оқушылардың қайта келуi мен сабаққа қатысуын бақылау апталығы.
Оқушылардың сабақтарға қатысу рейтингісін шығару.
І тоқсан қорытындысы бойынша сынып жетекшілерінің оқушылардың үлгерімі, қозғалысы жөнінде 
есебі.
Жекелеген 
оқушылардың
 тұрмыстық жағдайларын, үйлерiндегi санитарлық –гигиеналық талаптардың сақталуын, күн режiмнiң орындалуын бақылау жөнiнде рейдтер ұйымдастыру.
І жартыжылдық қорытындылары, оқу- тәрбие жұмысының нәтижесі.
Оқу бағдарламала
рының, стандарт талаптарының орындалуы.
Қаңтар             Ақпан                    Наурыз    СәуiрМамыр-Маусым
Салауатты өмiр салты бағдарлама-сы бойынша спорттық-сауықтыру
iс-шаралар апталығы.
Қысқы каникулдан кейiн оқушылардың қайтып келуi мен сабаққа қатысуын бақылау.
ІІ тоқсан және І жартыжылдық қорытындысы бойынша сынып жетекшілерінің оқушылардың үлгерімі, қозғалысы жөнінде есебі
Практикалық, лабораториялық, сарамандық жұмыстардың орындалуы.
Оқушы ережесінің орындалуы.
Мектеп Жарғысының, ішкі еңбек тәртіптерінің  орындалуы.
Кітапхана жұмысы.
Қиын оқушылар үйіне рейд жасау.
Тегін тамақ ұйымдастыру     жұмыстарына бақылау жұмыстарын жүргізу.
9,10,11 сынып     оқушылармен мамандық таңдау жұмыстарын
 жүргізу
Қоғамдық тамақ, тегiн және жартылай тегiн  ыстық тамақтың ұйымдастырылуын және сапасын бақылау
 апталығы.
Оқушылардың көктемгi каникул кезiндегi сыныптан және мектептен тыс iс-шаралармен қамтылуын және оларға  қатысуын бақылау апталығы.
ІІІ тоқсан қорытындысы бойынша оқу бағдарламаларының, стандарт талаптарының орындалуы.
ІІІ тоқсан қорытындысы бойынша сынып жетекшілерінің оқушылардың үлгерімі, қозғалысы жөнінде есебі
Оқу бағдарламаларының, стандарт 
талаптарының орындалуы.
Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау.
Емтихан материалдарын жасап, бекіту.
Оқушылардың таңдамалы, элективті курс, факультатив, үйірме сабақтарына қатысуын қадағалау.
Әлемдік денсаулық күнін ұйымдастыру
Оқушыларды социумға зерттеу.
Экологиялық жарыстарға қатысу.
Көгалдандыру жұмыстары.
Оқу жылын аяқтауды қамтамасыз ету.
Оқушылардың іс- қағаздарының жүргізілуі.
Оқу бағдарлама
ларының, 
стандарт талаптарының орындалуы.
Оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру.
Көшіру емтихандары.
Балаларды қорғау күні.
Мектеп жанындағы жазғы сауықтыру
 алаңын ұйымдастыру.
ІV. ПЕДАГОГ МАМАНДАРМЕН ЖҰМЫС
IV.1 АТТЕСТАТТАУ ЖҰМЫСТАРЫ
Жұмыстың мазмұны.Мерзімі.Жауапты
1Аттестаттау комиссиясының отырысы:
  1. Аттестаттау жұмысының іс-шара жоспарын құру
  2. І кезең бойынша аттестаттауға өтініш берген мұғалімдердің өтініштерін қарау
  3. Аттестаттау ережелерімен таныстыру
Қыркүйек ОТІЖО

2022-2023 оқу жылында педагог қызметкерлерді аттестаттаудан өткізуді ұйымдастыру туралы бұйрық.Қыркүйек ОТІЖО
2Пән бойынша аттестаттау комиссиясы мен эксперттік топтардың құрамын бекіту.қыркүйекОТІЖО
3Педагог қызметкерлерді аттестаттаудың бірінші кезеңі - біліктілік тестілеуіне дайындық жұмыстарықазан
4Нормативтік құжаттар негізінде 2022-2023 оқу жылында аттестаттаудан өтетін мұғалімдермен жұмыс жүргізу.қазан   ОТІЖО
5Мұғалімдердің білім жетілдіру курстарына баруын ұйымдастыруҚыркүйекӘІЖО
6Пәндер бойынша эксперттік кеңес мүшелерімен «Аттестаттауға қойылатын талаптар, құжаттарды толтыру сауаттылығы» тақырыбына оқу өткізу.
 қазан
ОТІЖО
7Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің педагогикалық қызметіне талдау жасау: педагогикалық қызметін бағалау /қима бақылау жұмыстарының қорытындысы, оқу техникасы, білім сапасы монинторингі, тәрбие жұмыстарының сапасы, ата-аналармен жұмысы, т.б./қыркүйек -қаңтарОТІЖО
8Аттестатталушылардың     шығармашылық зертханаларымен танысу.Қараша ОТІЖО
9Аудандық педагог қызметкерлерді аттестаттаудың бірінші кезеңі - біліктілік тестілеуге қатыстыруҚараша ОТІЖО
10Аттестаттау комиссиясының отырысы:
1. І Ұлттық тестілеу кезеңінің қорытындысын шығару
2. Педагог қызметкерлерді аттестаттаудың бірінші  кезеңі -     педагог қызметкерлер қызметінің портфолио жинақ құжаттарын сараптаудан өткізу
Қараша ОТІЖО
11Соңғы 3 жылдағы білім алушылардың үлгерімі мен жетістіктерінің мониторингісін талдауҚаңтарОТІЖО
12Жеке іс тәжірибе жинақтау жөнінде кеңестер беру.Жыл бойыОТІЖО
13Ашық сабақтар мен тәрбие сағаттары /жоспар бойынша/Жыл бойыОТІЖО
14Аттестаттау комиссиясының отырысы:
  1. ІІ кезеңге аттестаттауға өтініш берген мұғалімдердің өтініштерін қарау
НаурызОТІЖО
15Педагог қызметкерлерді аттестаттаудың екінші кезеңі - біліктілік тестілеуіне дайындық жұмыстарыСәуір ОТІЖО
16Аудандық педагог қызметкерлерді аттестаттаудың екінші кезеңі - біліктілік тестілеуге қатыстыруМамыр ОТІЖО
17Аттестаттау комиссиясының отырысы:
1. ІІ кезеңнің қорытындысын шығару
2. Педагог қызметкерлерді аттестаттаудың бірінші  кезеңі -     педагог қызметкерлер қызметінің портфолио жинақ құжаттарын сараптаудан өткізу
Мамыр ОТІЖО
ІҮ.2   МҰҒАЛІМДЕРДІҢ БІЛІМІН, КӘСІПТІК ДЕҢГЕЙІН КӨТЕРУ,
ӨЗІНДІК БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРУ  ЖҰМЫСТАРЫ
Iс-шараларҚаралатын орныМерзi мiЖауапты адамдар
1. Әр  мұғалімді     зерттеу  жұмысына қатыстыру, өз  білімін  көтеру     жоспарын   жүзеге асыру.Әд. кеңесҚыркүйек   ОТІЖО
2. Педагогтарға арналған өзіндік диагностика жүргізу.ӘПБҚыркүйек   ОТІЖО
3. «Әдістемелік көмек қажет ететін мұғалімдерді анықтау» жеке бақылауӘПБҚыркүйек Бірлестік жетекшілері
4.Өзара сабаққа қатысуды ұйымдастыру.Ә П БСәуір ӘІЖО
Бірлестік жетекшілері  
5.Білім жетілдіру курстарына мұғалімдерді жоспарлы қатыстыруды ұйымдастыруӘ П БЖыл бойыӘІЖО
Бірлестік жетекшілері
6.Әдістемелік әдебиеттерге жазылу.ДЖМҚыркүйекӘІЖО
Бірлестік жетекшілері
7.  Аудандық , облыстық, аймақтық, Республикалық семинарларға  қатысу.ӘПБЖыл   бойыӘІЖО
Бірлестік жетекшілері
8. Мектепішілік бақылау .  ДЖМҚараша     Әкімшілік 
9.Пән мұғалімдерді пәндері  бойынша олимпиадаларға, жарыстарға,байқауларға қатыстыру.Ә П БЖыл   бойыӘІЖО
Бірлестік жетекшілері, 
10. Кәсіби байқауларға қатысуды ұйымдстыру.
Жоспар бойыншаӘІЖО
Бірлестік жетекшілері
ІҮ.3   МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ОЗЫҚ ТӘЖІРИБЕЛЕРІН ТАРАТУ
Семинар тақырыбыСеминар/аудан, облыс, аймақтық,Респуликалық/Мерзімі Жауапты тұлға
1
2
Алғашқы әскери сабақтарында СКС қаруымен орындалатын  саптық  жаттығулар»
Travel and transport
Республика
Облыстық
Қазан
Ақпан
Молдашев Д.Е
Мамбеталиева Ж.Т 
ІҮ.4   МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ОЗЫҚ ТӘЖІРИБЕЛЕРІН ТАРАТУ
Озық тәжірибе тақырыбы Түрі Пәні сыныбыЖауапты мұғалім
1Алғашқы әскери сабақтарында СКС қаруымен орындалатын  саптық  жаттығулар»бағдарламаАӘД10Молдашев Д.Е.
2Ұлттық  мәдени құндылықтарбағдарламаҚазақстан тарихы10-11Базарбаева.С.Н
3Жұлдызды сәтбағдарламаҚыймыл қозғалыс1Нусипова А.М.
4Қол өнербағдарламаКөркем еңбек5-6Жалғасбайқызы.М
5Қызықты грамматикабағдарламаАғылшын тілі10-11Мамбеталиева Ж.Т.
6Грамматика әлеміндебағдарламаАғылшын тілі9-11Болатбек А.
Ү.Мектептің әдістемелік жұмыстың  2020-2023 оқу жылы аралығы бойынша алынған тақырыбы:
«Сабақты зерттеу әдісін қолданып, белсенді әдістер арқылы оқушылардың шығармашылық мүмкіндігін артыруға және оқушыларды сауатты оқуға, өз ойын еркін айта білуге, өз көзқарасын тура жеткізе білуге үйрету және пікір алмасу арқылы тең құқылы серіктестік қатынас орнату» 
Мақсаты: 
  • Оқушыларды оқытуға көңіл аударту;
  • Оқу-тәрбие үрдісіне тиімді белсенді әдіс-тәсілдерді енгізу арқылы тұлғаның құзыреттілігіне, жан-жақтылығына қол жеткізу.
  • Оқушылардың білім сапасы мен тәрбиеліліктің қажетті деңгейін қамтамасыз ету.
Міндеттері: 
  • Мұғалімдердің инновациялық педагогикалық кәсіби шеберліктерін, ақпаратты құзыреттілігін жетілдіре отырып,  жеке тұлғаның ақпараттық-комуникативтік біліктілігін арттыру;
  • Мұғалімдер ортасында  ынтымақтастық орнатып, қолдау көрсету;
  • Оқушының өз ойын дамытуға , ойлануға мүмкіндік беру;
  • Жоспарлы сабақты зерттеп , сабақтың сапасын арттыру;
  • Мұғалімдердің ғылыми-әдістемелік деңгейін, педагогикалық білімін үздіксіз жетілдіру;
2020-2023 оқу жылдарына арналған келелі мәселе бойынша жұмыс жасау кезеңдері
Жұмыс жоспарыКүтілетін нәтиже
Диагностикалық І кезең 
2020-2021 оқу жылы
1.Сындарлы оқытудың бағыттары мен сабақты зерттеу теорияларына дайындықтар жүргізу.
*семинарлар
*педоқулар ұйымдастыру.
2.Сабақты зерттеу /Lesson Study әдісі /бойынша педагог кадрларды курстан өткізу, білім деңгейлерін көтеру.
3.Lesson Study әдісі бойынша бірлесе жүзеге асыратын шығармашылық топ құру
4. Lesson Study жүйесі бойынша презентациялар мен коучингілер жүргізу.
5.Шығармашылық топ арқылы оқушылар мен сыныпты анықтау.
1. Оқу процесіне Lesson Study әдісі енгізіледі.
2.Lesson Study әдісі  туралы жоспар құрылады. 
3.Білім беру үдерісінде білім-біліктілік қабілет  қалыптасады.
4.Мұғалімнің кәсіби құзіреттілігі артады.
5.Оқушының өз бетіндік әрекеті мен шығармашылығы артады.
ІІ кезең-ресурстықПрактикалық енгізу.
2021-2022 оқу жылы
1.Lesson Study әдісінпрактикаға енгізу, сынақтан өткізу.
2.Мұғалімнің педагогикалық кәсіптік шеберлігін шыңдау.
3.Lesson Study әдісін жоспарлау, оқыту, қадағалау, талдау, өз қорытынды тұжырым жасау.
4.Белсенді әдіс-тәсілдерді оқушы деңгейіне қатысты түрлендіріп қолдану.
5. Сабақ жоспарларын құру барысында проблемаларрды анықтау
6. Семинарлар, таныстырылым, дөңгелек үстел өткізіу.
7.Білім сапасын арттыру.
1.Үнемі Lesson Study әдісінің қорытындысы айқындалады.
2.Білім беру мен тәрбиелеудің сапасы мен нәтижесі артады.
3.Оқушылардың өз бетінше  іс-әрекеттері, ізденіс дағдылары дамиды.
4.Мұғалімдер арасында ынтымақтастық орнайды.
5. Тиімді әдіс-тәсілдер қолданады.
5.Оқушының тең құқылы серіктестік қатынасын орнайды.
ІІІ кезеңҚорытынды
2022-2023 оқу жылы
Lesson Study әдісіжүйесіне негізделген білім беру мен тәрбиелеудің қалыптасқан моделін қорғау. Түзеу (коррекция) жұмыстарын жүргізу. Мектепішілік эксперимент барысында жинақталған барлық материалдарды баспадан шығарып, іс-тәжірибе тарату.1.Мектептің білім сапасы артады.
2.Заман ағымына сай жаңашыл ұстаз бен соңынан ілестіріп жүретін көшбасшы тұлға қалыптасады.
3.Білім беурді көздеген ұстаздар шеберханасы орнайды.
І дайындық кезеңінің жоспары
2020-2021 оқу жылы
Атқарылатын жұмыстарЖұмыс түрі
Зерттеу әдісі
Күтілетін нәтижеМерзіміЖауапты
«Lesson Study әдісі » туралы таныстырылым, коучинг, дөңгелек үстел, шебер-сынып беру.Әдістемелік күн1.Білім сапасын арттыратан тиіміді технологиялар анықталып, оқу процесіне енгізіледі.
2.Лессон Стади бойынша әдебиеттермен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.
3.Білім беру мен тәрбиелеудің моделі қалыптасады.
2019-2020 оқу жылыЖаңашыл тобы
Сын-тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы оқушылардың білім деңгейін көтеруПедагогикалық оқу2019-2020 оқу жылыОмирова А.А.
Шығармашылық есеп Шығармашылық есеп2019-2020 оқу жылыЖаңашыл топ
Шығармашылық есеп„LS сабақты зерттеу – білім сапасына қол жеткізу“Шығармашылық есеп2019-2020 оқу жылыМектеп тренері есебі
Оспанбекова Б.Т.
„Сабақтағы кері байланыс“Педагогикалық оқу2019-2020 оқу жылыОспанбекова Ш.С.
Ашық сабақтар фестивалі „Мұғалім шеберлігі-ықшам сабақты бере білу“Шығармашылық есеп2019-2020 оқу жылыПән мұғалімдері
Коучинг „Сабақты зерттеу үдерісінің маңыздылығы“Әдістемелік күн2019-2020 оқу жылыНусипова А.М.
Мұғалім шығармашылығының деңгейін анықтауТест2019-2020 оқу жылыМектеп әдіскері 
А.Омирова
Сауалнама «Ұжымның  психологиялық атмосфералық деңгейі»Сауалнама2019-2020 оқу жылыМектеп психологы
ІІ ресурстық кезеңінің жоспары«Lesson Study әдісі » туралы коучинг, дөңгелек үстел, шебер-сынып беру.
Практикаға енгізу.      2021-2022оқу жылы
р/сАтқарылатын жұмыстарЖұмыс түрі Зерттеу әдісіКүтілетін нәтижеМерзіміЖауапты
1LESSON STUDY ТӘСІЛІ – БІЗДІҢ ТӘЖІРИБЕМІЗДЕӘдістемелік күн1.Мұғалімдердің шығармашылық мүмкіншілігі үздіксіз дамиды
2.Мұғалімнің педогогикалық кәсіптік шеберлігі шыңдалады
3.Оқушылардың өз бетінше интеллектілік
іс-әрекеттері,ізденіс –дағдылары дамиды
4.Білім сапасы артады
5.Аудан ,облыс көлеміне іс-тәжірибелер таратылады
ҚыркүйекОспанбекова Б.Т.
2LESSON STUDY- САБАҚТЫ ЗЕРТТЕУ ӘДІСІ
.
Әдістемелік күн
Коучинг 
ҚазанОспанбекова Б.Т.
3Зерттеу үдерісі барысында сабақтарға қатысуСабақты талдау отырысыҚыркүйек-қараша Оқу-тәрбие ісінің меңгерушісі Ашимбаев Б.С.
4«Lesson Study, Кейс стади, топтық жұмыс және жобалау әдістері негізінде сыныптағы тәрбие жұмыстарын жетілдіру»Дөңгелек столқазан
қараша
Пән мұғалімдері
Шығармашылық топ
5«Lesson Study әдісі » туралы коучинг, дөңгелек үстел, шебер-сынып беруШебер-сыныпқарашаАбдолдинова А.Т.
6Сабақты зерттеу (Lesson Study) топтары туралыШығармашылық есепжелтоқсанШығармашылық топ
7Коучинг – сабақ тақырыбы: Lesson study әдісін сабақта қолданудың тиімділігіПедагогикалық оқуҚаңтар Шығармашылық  топ мүшесі 
Базарбаева.С.Н
8"Lesson study-дің рөлі мен маңыздылығы"Коучинг Қаңтар Бакуашева Д.К.
9Дарынды және талантты балалардың көшбасшылығын анықтау және бағалау Коучинг сессияАқпан Оспанбекова Б.Т.
10«Сабақты зерттеу үдерісндегі қазіргі жағдайы қандай?"Сауалнама 
Наурыз Мектеп психологы 
Серикбаева.А.М
11Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында Lesson study әдісін пайдалануШебер-сынып

ІІІ қорытынды кезеңінің жоспары
Практикаға енгізу
2022-2023   оқу жылдары
р/сАтқарылатын жұмыстарЖұмыс түрі Зерттеу әдісіКүтілетін нәтижеМерзіміЖауапты
1Зерттеу сабақтарын өткізу,өткізілген сабақтарының тәжірибесіне зерделеу жүргізуДөңгелек үстелМұғалімдердің шығармашылық мүмкіншілігі үздіксіз дамиды.
2.Мұғалімнің педагогикалық- кәсіптік шеберлігі шыңдалады. 
3.Оқушылардың өз бетінше интеллектілік іс-әрекеттері, ізденіс-дағдылары дамиды.
4. Білім сапасы артады
5. Аудан, облыс көлеміне іс-тәжірибелер таратылады
қазан  Оқу-тәрбие ісінің меңгерушісі Б.Ашимбаев
2 «Іс-әрекеттегі зерттеу» мұғалімдердің іс тәжірибесін зерделеуӘдістемелік күнҚараша Шығармашылық топ
Абдолдинова.А.Т
3Lesson Study зерттеу сабақтарының қорытындысын шығаруШығармашылық есепЖелтоқсан  Шығармашылық топ
4«Lesson Study -сабақты зерттеу» конференция өткізуӘдістемелік конференция семинар Қаңтар Пән мұғалімдері
Шығармашылық топ
5Сабақты зерттеуді іске асырудағы жетістіктер  шебер-сыныптарАқпан Зерттеуші мұғалім
Б.Т.Оспанбекова
6Сабақты зерттеу тәжірибесіндегі келелі мәселелерді талқылау  коучингНаурыз Пән мұғалімдері
Шығармашылық топ
7Сабақты зерттеу барысындағы дағдыларды жетілдіруТренинг Сәуір Мектеп психологы Серикбаева.А.М
Оқу-тәрбие ісінің орынбасары
Б.С.Ашимбаев
Әдістемелік ісі-жөніндегі орынбасары 
Г.С.Ракишева
8Ғылыми-практикалық конференцияларға жинақ жіберуАудандық, облыстық жинақМамыр Шығармашылық топ, зерттеуші  мұғалімдер
Әдістемелік ісі-жөніндегі орынбасары 
Г.С.Ракишева
Ү. 2Әдістемелік    жұмыс жоспары 
р/с  Іс-шаралар мазмұныЖұмыс түрі Мерзімі Жауапты Нәтижесі қайда қаралады
12022-2023 оқу жылының әдістемелік     нұсқау хатымен таныстыру,жұмыс жоспарын талдау, бекіту.
Тамыз айындағы стандартпен таныстру

ТамызӘкімшілік  Пед кеңес хаттама
2Әдістемелік    жұмыс жоспарымен таныстырутаныстырылымҚыркүйекМектеп әдіскері РакишеваГ.СӘдістемелік кеңес
3Герднер ақыл ой теориясыСауалнамаҚазанМектеп психологыӘдістемелік кеңес хаттама
4Сабақты зерттеуді белсенді әдістерарқылы оқушылардың шығармашылықтарының мүмкіндігін арттыруШебер сыныпҚарашаАбдолдиноваА.Т
Зерттеуші мұғалім
Әдістемелік кеңес
5«Ықшам сабақтар шеруі» жоба жұмысы
Әр айда 1 рет Бірлестік жетекшілеріӘдістемелік кеңес
6Үздік ашық сабақШебер сыныпЖелтоқсанПән мұғалімдеріӘдістемелік кеңес
7Сабақты зерттеудегі тиімді кері байланыс.Коучинг-сессияҚаңтарЗерттуші мұғалім
Нусипова А.М.
Әдістемелік кеңес
8Сабақта қолданатын тиімді әдістерді қалай таңдауға болады?Коучинг-сессияАқпанЗерттеуші мұғалім
Жалғасбайқызы М
БазарбаеваС.Н   
Әдістемелік кеңес
9Сабақты зеттеудегі әдіс тәсілдерШебер сыныпНаурызЗерттеуші мұғалім
СмаиловаЭ.Д
Әдістемелік кеңес
 101.ТІМSS,     PISA,  PIRLS халықаралық зерттеулерге сәйкес оқушы жетістігін бағалаудың психологиялық-педагогикалық 
Негіздері.
Ғылыми- әдістемелік семинар.Дәріс.СәуірСарапшы мұғалім
Ежебаев.А.З
Әдістемелік кеңес
11Бірлестік жетекшілердің есеп беру қорытындысыТалдау, есепМамырБірлестік жетекшілеріӘдістемелік кеңес
Ү. 3  ҒЫЛЫМИ - ӘДIСТЕМЕЛIК КЕҢЕС 
МерзіміҚаралатын мәселелер
1.Қыр
күйек
1.2022-2023 о.ж. мектептің әдістемелік жұмыс бағыттары. Жаңа оқу жылының мақсаты мен міндеттері.
 2.Білім беруді ақпараттандыру жағдайында ақпараттық-коммуникациялық және интерактивтік технология құралдарын білім саласында қолдану маңыздылығы. Педагогтардың  электрондық портфолиосы.
3. Әдістемелік бірлестіктердің жоспарларын бекіту .Мұғалімдердің  жылдық     ғылыми-зерттеу жұмыс     жоспарларын бекіту.   
4. Жас мамандарға арналған     «Тәлімгер» тобын  және жоспарын бекіту.
5.  Оқушыларды ғылыми зерттеу жұмысына баулу туралы.  
6.«ҚМЖ құру барысында нені білуіміз қажет?» таныстырылым / Б.С.Ашимбаев./                                 
2.Қазан
Қараша
1. Герднер ақыл ой теориясы/мектеп психологі А.М.Серикбаева/
2.«Сабақты зерттеуде белсенді әдістер арқылы оқушылардың шығармашылықтарының мүмкіндігін арттыру
/А.Т.Абдолдинова /
3.Политехниклық әдістемелік бірлестігінің онкүндігі мен қорытындысына есеп.
3.Желтоқ
сан
1. Дарынды оқушылармен жұмыс. Мектепішілік пән олимпиадасын ұйымдастыру./Ж.Б.Шолпанбекова/
2.Аудандық пән олимпиадаларының қорытындысы.
3.Гуманитарлық  әдістемелік бірлестігінің онкүндігі мен қорытындысына есеп.
4. «Үздік ашық сабақ» /шебер сынып / Пән мұғалімдері
4.Қаңтар1.Жоғары сыныптардағы бейіндік оқытудың жағдайы.
 3.«Сабақты зерттеудегі тиімді кері байланыс»/Нусипова.А М/
4. Оқу бағдарламасының орындалуы.
5.Сынып жетекшілер апталығының онкүндігі мен қорытындысына есеп
5.Ақпан
  1. Сабақта қолданатын тиімді әдістерді қалай таңдауға болады?/Жалғасбайқызы М. Базарбава С.Н/
  2. Шағын орталық және мектепалды даярлық тобы бірлестігінің онкүндігі
6.Наурыз
  1. Шағын орталық және мектепалды даярлық тобы бірлестігінің онкүндігі мен қорытындысы туралы есеп.
  2. «Сабақты зерттеудегі әдіс тәсілдер» Шебер сынып
/ Смаилова Э.Д./
3.Оқушылардың білім сапасы монинторингі.
7Сәуір1.ТІМSS,  PISA,     PIRLS халықаралық зерттеулерге сәйкес оқушы жетістігін бағалаудың психологиялық-педагогикалық 
негіздері./ А.З.Ежебаев/

Мамыр1.Оқу жылының қорытындысы бойынша мұғалімдер жұмысының рейтингісі /Әдістемелік конференция/.
 2.Алдағы оқу жылына дайындық.
3. Аралық  нәтижеге талдау, анализ. (Зерттеуші
мұғалімдер мен бірлестік жетекшілері)
4. Жаңа модификациялық кабинеттерінің жұмысы туралы
Y.5 Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс жоспары
Мақсаты:
  1.     Оқушының интелектуалдық ,  шығармашылық дарындылығын,  лидерлік дарындылығын қалыптастыру. 
Міндеттері:
  1. Дарынды балаларды анықтау, олардың шығармашылық дамуын қадағалау.
  2. Дарынды балалардың белгілі бір ғылым , өнер саласы бойынша дүниетанымының дамуына , шығармашылық бейімділіктерінің жетілуіне көмек көрсету.
  3. Қоғамдық , гуманитарлық , жаратылыстану , саяси-идиологиялық , зерттеушілік , жаңашылдық жұмыстарға деген қызығушылығын арттыру , бағыт-бағдар беру.
  4. Өзіндік бақылаулар мен эксперимент жүргізу, практикасымен ұштастыра алу, баспа деректерімен жұмыс жасауды қалыптастыру.
Р/с Жұмыс мазмұны Жұмыс түрі 
Мерзімі Жауапты Қайда қаралады
1Мектеп бойынша дарынды оқушыларды іріктеу Ақпарат жинау 02.09-15.09Шолпанбекова.Ж.БТізімін алу
2Дарынды оқушыларды  дарындылық сферасы бойынша бөлуАқпаратты талдау     ҚыркүйекПән мұғалімдері, психолог, жетекшілеріАнықтама

Дарынды оқушылардың ғылыми қоғамын құру
қыркүйекәдіскер
3Интеллектуалды турнир «ХХІ ғасыр көшбасшысы»Зерде ойыныҚазан әдіскерАнықтама
4Дарынды оқушыларды «Ақбота» марафоны мен «Пони» байқауына қатыстыруСырттай сайысЖоспар бойыншаПән мұғалімдеріАнықтама
5Дарынды оқушылардың танымдық деңгейін анықтау Тест ҚарашаПсихологАнықтама
6«Золотое руно», ЧИП халықаралық ойындарына қатыстыру байқауЖоспар бойынша Әдіскер, пән мұғалімдеріанықтама
7«Кенгуру» байқауына оқушыларды қатыстыруБайқау Жоспар бойыншаәдіскер
Пән мұғалімдері
Анықтама
8Мектепішілік пән олимпиадасын өткізу жарысҚараша Әдіскер, пән мұғалімдеріАнықтама 
9Аудандық пән олимпиадасына дайындық жұмыстарын жүргізу. 
Жоспар бойынша Пән мұғалімдері
10Мен өзімді қалай көремін./А.Савенков/ Өзін-өзі бағалаусауалнамажелтоқсанәдіскерАнықтама
11ШТУРТанымдық тестқаңтар ПсихологМониторинг шығару
12Пән бойынша аудандық танымдық жарыстарға оқушыларды қатыстыруЖарыстар Жоспар бойыншаПән мұғалімдеріАнықтама
13Дарынды оқушыларды спорттық өнер жарыстарына қатыстыру ЖарыстарЖоспар бойынша Пән мұғалімдеріАнықтама 
14Оқушылардың ғылыми конференциясын өткізуҒылыми конференцияНаурызҒылыми жетекшілерАнықтама
15«Жұлдызды сағат» танымдық ойын Танымдық      ойын НаурызПән мұғалімдеріАнықтама 
16Ашық сайыс сабағы «Эрудиттер және білгірлер»Логикалық сайысСәуірпсихологАнықтама 
17«Жазғы дарын мектебіне оқушыларды қатыстыру» Жазғы дарын мектебіКесте бойыншаәдіскерАнықтама
18Дарынды оқушыларды үйірме жұмыстарына тартуҮйірмелерКесте бойыншаҮйірме жетекшілеріТізім
19Дарынды оқушылармен жүргізілген жұмыстардың нәтижесін шығару 
мамырәдіскерАнықтама
0
Y.6 Шығармашылық есептер, озық тәжірибе тарату
Мазмұны Мерзімі Жауапты адамдар
АӘД, бастауыш , қазақ тілі мен әдебиеті, ағылшын,  тарих ,көркем еңбекпәдерінің мұғалімдері, Д.Е.Молдашовтың , Ж.К.Тумарбаева, А.Б.Болатбек Ж.Т.Мамбеталиев,Нусипова.А.М, С.Н. БазарбаеваМ.Жалғасбайқызы
 озат тәжірибелерін тарату
Ақпан Ракишева.Г.С
Y.7 Шығармашылық есептер, озат тәжірибе тарату
Мазмұны Мерзімі Жауапты адамдар

Озат тәжірибе тарату .Аудандық ,облыстық семинар беретін мұғалімдерсәуірПән мұғалімдері
Әдістемелік онкүндіктер
р/сПән бірлестігінің атыҚазан Қараша Желтоқсан Қаңтар Ақпан Наурыз Сәуір 
1Дене шынықтыру, технология пәндерінің әдістемелік бірлестігі2-апта





2Психологиялық апталық



2-апта

3Бастауыш сынып пәндер әдістемелік бірлестігі





3-апта
4Жаратылыстану-математикалық әдістемелік бірлестігі


3-апта


5Қоғамдық-гуманитарлық әдістемелік бірлестігі
3-апта




6Мектепалды және шағын орталық




2 апта
7Сынып жетекшілер апталығы

2-апта



10-11-сынып оқушыларының бағдарлы, бейінді оқыту бойынша жұмыс жоспары
Мақсаты: Жоғары сынып оқушыларының кәсіптік қызығушылықтарына және білім алуды жалғастыруға қатысты жоспарларына сәйкес білім беруді жүзеге асыратын жетік пән мұғалімдерін даярлау, оқушылардың бейінін арттыру.
р/сІс-шаралар мазмұныЖұмыс түрімерзіміжауапты
1Бағдарлы оқыту туралы нормативтік құжаттармен танысукеңесқыркүйекәкімшілік
2Бағдарлы оқыту бойынша сабақ беретін мұғалімдерді типтік оқу жоспарымен таныстыру.кеңесқыркүйекәкімшілік
310-11 сыныптарда қолданбалы курстарды жүргізудің ерекшеліктері туралы пән мұғалімдермен кеңесу.кеңесқыркүйекәкімшілік
4Бағдарлы оқыту бойынша мұғалімдердің кәсіптік білімін жетілдіру мақсатында  білім жетілдіру курстарына жіберуді ұйымдастыру.
Жоспар бойыншаәкімшілік
5Бағдарлы оқыту қандай бағыт және бейін бойынша оқытылатынын анықтауОқушы. псих. кеңесқыркүйекпсихолог
6Оқушылардың біліміне диагностика жүргізу.
Тоқсан сайынПән мұғалімдері
7Бейінді,бағдарлы оқыту бойынша оқушылармен психологиялық жұмыстар жүргізуКеңес,сауалнама,тренингЖоспар бойыншапсихолог
89,10 сыныптарда бейінді, бағдарлы  оқыту жұмыстарының барысы туралыКіші пед.кеңессәуірәкімшілік
910 сынып оқушыларының жаңа жағдайға бейімделуіпедконсилиумжелтоқсанәкімшілік
10«Сәтті қадам жасадың ба?»тренингқарашапсихолог
11Жоғары оқу орындарымен байланыс жасауКездесу ұйымдастыруСәуір,
мамыр
әкімшілік
12«Мамандық еліне саяхат»айлықСәуірәкімшілік
13«Эрудиттер және білгірлер»10-11 сынып арасында логикалық сайысСәуірпсихолог
14Қолданбалы курстардың жүргізілу қорытындысына, сынып оқушыларының бейімделуіне талдау жүргізу
Тоқсан сайынПән мұғалімдері
Сынып жетек.
15Әр түрлі шығармашылық конкурстарға,пән олимпиадаларына,ғылыми конференцияларға оқушыларды қатыстыру
Жоспар бойыншаПән мұғалім
16Бейінді оқытудың жылдық қорытындысы бойынша талдау жүргізу
мамырәкімшілік
Оқу кабинеттерінің жұмысы
Жұмыстың мазмұнымерзіміжауапты
1Әр оқу кабинетін арнайы пәнге жабдықтау /таблицалар, көрнекілік құралдар мен дидактикалық материалдар жинақтау/І-ІІ тоқсанКабинет меңгерушілері
2Мектептегі білім беру мазмұнын игеруге және оны өзінің жеке білімдік капиталына енгізуге арналған ақпараттық ортадағы берілген мүмкіндіктерді қолдану/ электронды оқулықтар, интерактивті тақта, мультимедиялық бағдарламалар, интернет жүйесі, қашықтықтан оқыту әдісі т.б./Жыл бойыПән мұғалімдері
3«Үздік пән кабинеті» байқауын ұйымдастыруСәуірПән мұғалімдері
V.1010-11 сынып оқушыларымен бейінді оқытудыұйымдастыру/психологиялық қызмет/
Іс-шаралар мазмұныЖұмыс түрімерзіміжауапты
110-11 оқушыларын бейінді оқыту ерекшеліктерімен таныстыру мақсатында ағарту жұмысын өткізу.ақпараттандыруқазанСынып жетекшілер,
әкімшілік
210-11 сынып ата-аналарымен бейінді оқыту маңызы туралы ағарту жұмысыақпараттандыруқарашаСынып жетекші,психолог
3Климовтің әдісі бойынша кәсіби бағыт берусауалнамақарашаПсихолог
4«Кәсіпке бағыт-бағдар үйрететін дана жандар» 
10сынып
Психологиялық сабақжелтоқсанПсихолог
5Кәсіпті таңдау сауалнамасы
11 сынып
сауалнамажелтоқсанПсихолог
6Тест «шығармашылқ,орындаушылық еңбекке қабілетін зерттеутестқаңтарПсихолог
7«Мамандық білгірлері»турнирақпанПсихолог
8Оқушылардың қызығушылық бағытын анықтау,мамандық типтеріне бөлу
/Климов әдістемесі/.
10сынып
Қызығушылық картасын дайындаунаурызПсихолог
9«Уақытты үнемдей аласыз ба?»тестнаурызПсихолог
10«Менің таңдауым» 10сыныпЖобаны қорғауСәуір
11Іскерлік ойын «Мамандық әлемінде»ойынСәуірСерикбаева.А.М
1211 сынып ата-аналары үшін
«Балаңыздың болашақ мамандығы қандай? »
Дөңгелек столнаурызПсихолог
Сынып жетекші
13Оқушылардың бейінді оқыту бағытын анықтау қорытындысын шығару,қорытындысы бойынша сынып ата-аналар және оқушылар жиналысын өткізу.Мониторинг жүргізу, жиналыс өткізуСәуірПсихолог
Сынып жетекші
әкімшілік

Похожие публикации:

10 февраль 2023 Жарты жылдық есебі
10 февраль 2023 Жоспар
Мекен жайымыз
+77283741565 040218 Жетісу облысы, Алакөл ауданы,Қабанбай ауылы,Аблайхан көшесі, № 169 үй

040218 Жетысуская область, Алакольский район, село Кабанбай, ул. Аблайхана, д.169
©2016-2021, Ресми сайт Алакөл ауданы бойынша білім бөлімінің "«Мағжан Жұмабаев мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар орта мектеп" КММ
Барлық құқық қорғалған "Интерактивті мектеп" жобасы. Техникалық қолдаушы "Internet service" +77075327722,tangatarov13@mail.ru