10
февраль
2023
2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ЖОСПАРЫНЫҢ
Қ Ұ Р Ы Л Ы М Ы
І. Кіріспе. «№3 Қабанбай орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар»коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 2021-2022 оқу жылындағы қызметіне талдауы және жаңа 2022-2023 оқу жылының мақсаты мен міндеттері
ІІ. Мектептің оқу- тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру
ІІІ. Мектеп жасындағы балаларды жалпыға бірдей міндетті оқумен қамту
ІҮ. Педагог мамандармен жұмыс
Ү. Әдістемелік жұмыстар
ҮІ. Тәрбие жұмыстары
ҮІІ. Балалар құқығын қорғау жұмыстары
ҮІІІ. Мектепішілік басқару мен бақылау
ІХ. Қаржы- шаруашылық қызмет және материалдық- техникалық базаны нығайту
І. Мектептің негізгі келелі мәселесінің тақырыбы:
«Құндылықтар негізінде білім беру арқылы функционалды сауатты, рухани жетілген тұлғаны қалыптастыру»
Мақсаты :
Құндылықтарға негізделген білім беру арқылы білім алушылардың өзін-өзі тануына, өзін-өзі дамытуына, әлеуметтік жауапкершілігі мен әлеуметтенуін қалыптастыруға ықпал ету.
Міндеттері:
2022-2023 оқу жылына арналған жылдық циклограммасы.
Апталық циклограмма
ІІ. МЕКТЕПТІҢ ОҚУ – ТӘРБИЕ ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ
ІІІ. МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫ ЖАЛПЫҒА БIРДЕЙМІНДЕТТІ ОҚУМЕН ҚАМТУ
ІV. ПЕДАГОГ МАМАНДАРМЕН ЖҰМЫС
IV.1 АТТЕСТАТТАУ ЖҰМЫСТАРЫ
ІҮ.2 МҰҒАЛІМДЕРДІҢ БІЛІМІН, КӘСІПТІК ДЕҢГЕЙІН КӨТЕРУ,
ӨЗІНДІК БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРУ ЖҰМЫСТАРЫ
ІҮ.3 МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ОЗЫҚ ТӘЖІРИБЕЛЕРІН ТАРАТУ
ІҮ.4 МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ОЗЫҚ ТӘЖІРИБЕЛЕРІН ТАРАТУ
Ү.Мектептің әдістемелік жұмыстың 2020-2023 оқу жылы аралығы бойынша алынған тақырыбы:
«Сабақты зерттеу әдісін қолданып, белсенді әдістер арқылы оқушылардың шығармашылық мүмкіндігін артыруға және оқушыларды сауатты оқуға, өз ойын еркін айта білуге, өз көзқарасын тура жеткізе білуге үйрету және пікір алмасу арқылы тең құқылы серіктестік қатынас орнату»
Мақсаты:
Диагностикалық І кезең
2020-2021 оқу жылы
ІІ кезең-ресурстықПрактикалық енгізу.
2021-2022 оқу жылы
ІІІ кезеңҚорытынды
2022-2023 оқу жылы
І дайындық кезеңінің жоспары
2020-2021 оқу жылы
ІІ ресурстық кезеңінің жоспары«Lesson Study әдісі » туралы коучинг, дөңгелек үстел, шебер-сынып беру.
Практикаға енгізу. 2021-2022оқу жылы
ІІІ қорытынды кезеңінің жоспары
Практикаға енгізу
2022-2023 оқу жылдары
Ү. 2Әдістемелік жұмыс жоспары
Ү. 3 ҒЫЛЫМИ - ӘДIСТЕМЕЛIК КЕҢЕС
Y.5 Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс жоспары
Мақсаты:
0
Y.6 Шығармашылық есептер, озық тәжірибе тарату
Y.7 Шығармашылық есептер, озат тәжірибе тарату
Әдістемелік онкүндіктер
10-11-сынып оқушыларының бағдарлы, бейінді оқыту бойынша жұмыс жоспары
Мақсаты: Жоғары сынып оқушыларының кәсіптік қызығушылықтарына және білім алуды жалғастыруға қатысты жоспарларына сәйкес білім беруді жүзеге асыратын жетік пән мұғалімдерін даярлау, оқушылардың бейінін арттыру.
Оқу кабинеттерінің жұмысы
V.1010-11 сынып оқушыларымен бейінді оқытудыұйымдастыру/психологиялық қызмет/
Қ Ұ Р Ы Л Ы М Ы
І. Кіріспе. «№3 Қабанбай орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар»коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 2021-2022 оқу жылындағы қызметіне талдауы және жаңа 2022-2023 оқу жылының мақсаты мен міндеттері
ІІ. Мектептің оқу- тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру
ІІІ. Мектеп жасындағы балаларды жалпыға бірдей міндетті оқумен қамту
ІҮ. Педагог мамандармен жұмыс
Ү. Әдістемелік жұмыстар
ҮІ. Тәрбие жұмыстары
ҮІІ. Балалар құқығын қорғау жұмыстары
ҮІІІ. Мектепішілік басқару мен бақылау
ІХ. Қаржы- шаруашылық қызмет және материалдық- техникалық базаны нығайту
І. Мектептің негізгі келелі мәселесінің тақырыбы:
«Құндылықтар негізінде білім беру арқылы функционалды сауатты, рухани жетілген тұлғаны қалыптастыру»
Мақсаты :
Құндылықтарға негізделген білім беру арқылы білім алушылардың өзін-өзі тануына, өзін-өзі дамытуына, әлеуметтік жауапкершілігі мен әлеуметтенуін қалыптастыруға ықпал ету.
Міндеттері:
- Руһани құндылықтар арқылы оқушылардың білімін жетілдіру және білім сапасын арттыру;
- Мұғалімдердің кәсіби өсуіне мүмкіндік туғызу, қолдау көрсету;
- Оқушы мен мұғалім арасында ынтымақтастық орнату арқылы шығармашылық орта қалыптастыру;
- Оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын дамыту.
2022-2023 оқу жылына арналған жылдық циклограммасы.
Тамыз | |
1 | 1 сынып оқушылар жиынтығын құру |
2 | 10 сынып оқушылар жиынтығын құру |
3 | Мектепке жаңадан келген оқушыларды қабылдау,сынып жиынтығын дайындау |
4 | Мектепті, сынып бөлмелерін спорт залын т.б жаңа оқу жылына дайындау |
5 | Мектеп кітапханасының жаңа оқу жылына жаңа оқулықтармен,әдістемелік оқулықтармен қамтылуын тексеру |
6 | Тамыз педагогикалық кеңесін өткізу |
7 | Оқушыларды анықтау,оқулықтармен қамту |
8 | Сабақ кестесін құру |
9 | Мектеп қызметкерлерінің жұмыс кестесін құру |
10 | Мектеп әкімшілігінің,сынып оқушыларының кезекшілік кестесін құру |
11 | Есеп беру құжаттарын дайындау/РИК-76, РИК-83,тарификация/ |
12 | Жалпыға бірдей міндетті білім беру айлығы «Мектепке жол» акциясы |
13 | Әдістемелік кеңес |
14 | Пән әдістемелік бірлестіктерінің отырысы |
Қыркүйек | |
1 | «Алғашқы қоңырау» жиыны, сынып сағаттары |
2 | 5 қыркүйекке оқушылар жиынтығын жасау |
3 | Күнтізбелік жоспар,тәрбие жоспары,әдістемелік жоспар,бірлестік жоспары,үйірме,фак,таңдамалы курс,қолданбалы курс,спорт секцияларының жоспарын бекіту |
4 | Сабақ кестесіне түзету жұмыстарын жүргізу |
5 | І жартыжылдық бойынша ТЖБ және практикалық сабақтардың өтілу кестесін құру. |
6 | Аудандық білім бөліміне есеп беру,тарификация өткізу |
7 | Пән бірлестіктері отырысын өткізу,жаңадан келген мұғалімдермен жұмыс. |
8 | Мектеп ата-аналар комитетін құру |
9 | Мектеп кеңесін,оқушылар кеңесін құру |
10 | Оқушылардың жеке іс-құжаттарын реттеу,әліпби кітабымен салыстыру жұмысын жүргізу |
11 | Пәндер бірлестігінің апталығының кестесін құру |
12 | 1 сынып оқушыларының бейімделуі бойынша қашықтықтан жұмыстар ұйымдастыру |
13 | Мектепті қысқа дайындау жұмыстары |
14 | Оқушылардың ыстық және қоғамдық тамақтануын реттеу |
15 | Мектепішілік бақылау жұмысы |
16 | Күнделік kz электрондық журналды толтыру, тексеру |
17 | 11 сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға, 4,9 сынып оқушыларын ОЖСБ-ға дайындық кестесін құру ,дайындық жұмыстарын жүргізу |
18 | Қашықтықтан онлайн режимде оқитын оқушылардың сабаққа қатысуының қорытындысын шығару |
19 | «Тілім менің-тірегімнің айғағы» онкүндік қашықтықтан онлайн режимде ұйымдастыру |
20 | Қайырымдылық акциясын ұйымдастыру |
Қазан | |
1 | Мектеп ата-аналар құрамын анықтау жұмысы |
2 | «Қауіп»тобындағы балалармен қашықтықтан онлайн режимде жеке жұмыстарды жоспарлау |
3 | Қамқорлықтағы,жағдайсыз отбасындағы балалардың тұрмыстық жағдайына бақылау жүргізу |
4 | Мұғалімдер күні мерекесі |
5 | Пән апталығын ұйымдастыру |
6 | Мектеп аттестаттау комиссиясының жұмысын ұйымдастыру |
7 | Мектептің іс-құжаттарымен жұмыс |
8 | Мектепішілік бақылау жұмысын жүргізу |
9 | Күнделік kz электрондық журналды тексеру |
10 | Қорытындыаттестаттауға, ОЖСБ-ға дайындық жұмыстарын жүргізу |
11 | Оқушылардың сабаққа қатысуының қорытындысын шығару |
12 | Құқық айлығы |
13 | Директор жанындағы жиналыс |
Қараша | |
1 | Педагогикалық кеңес |
2 | Оқушылардың ыстық және қоғамдық тамақтануын ұйымдастыру |
3 | Мектептің іс-құжаттарымен жұмыс |
4 | Пән апталығын ұйымдастыру |
5 | Мектепшілік пән олимпиадасын ұйымдастыру |
6 | Мерзімді баспасөз құралдарына жазылу |
7 | Директор жанындағы жиналыс |
8 | Жоспар бойынша мектепішілік бақылау жүргізу |
9 | І тоқсан қорытындысын шығару,есеп беру |
10 | Күнделік kzэлектрондық журналды тексеру |
11 | Қорытындыаттестаттауға, ОЖСБ-ға дайындық жұмыстарын жүргізу |
12 | Кіші педагогикалық кеңес |
13 | Оқушылардың сабаққа қатысуының қорытындысын шығару |
14 | Әдістемелік кеңес |
15 | Директор жанындағы жиналыс |
16 | 5 сынып оқушыларының бейімделуін анықтау жұмыстарының қорытындысын шығару |
Желтоқсан | |
1 | Пән апталығын ұйымдастыру |
2 | ІІ оқу тоқсанының қорытындысы |
3 | Аудандық пән олимпиадасына оқушыларды дайындау, қатыстыру |
4 | Жаңа жыл мерекесін өткізу |
5 | Мектепішілік ата-аналар жиналысы |
6 | Тәуелсіздік мерекесі |
7 | Жоспар бойынша мектепішілік бақылау жүргізу |
8 | І жартыжылдық қорытындысы бойынша есеп беру |
9 | Күнделік kz электрондық журналдытексеру |
10 | Қорытындыаттестаттауға, ОЖСБ-ғадайындық жұмыстарын жүргізу |
11 | Оқушылардың сабаққа қатысуының қорытындысын шығару |
12 | Әдістемелік күн |
13 | Оқушылардың қоғамдық және ыстық тамақпен қамтылуы |
14 | Педагогикалық кеңес |
15 | Директор жанындағы жиналыс |
Қаңтар | |
1 | Тарификация өткізу |
2 | ІІ жартыжылдық сабақ құру,бекіту |
3 | Қосымша сабақ кестесін құру,бекіту |
4 | Күнделік kz электрондық журналды тексеру |
5 | ІІ жартыжылдық бойынша практикалық сабақтар кестесін құру |
6 | Директор жанындағы жиналыс |
7 | Мектепішілік бақылаулар жүргізу |
8 | Пән апталығын жүргізу |
9 | Облыстық пән олимпиадасына оқушыларды дайындау, қатыстыру |
10 | Қорытындыаттестаттауға, ОЖСБ-ғадайындық жұмыстарын жүргізу |
11 | Кіші педагогикалық кеңес |
12 | Оқушылардың сабаққа қатысуының қорытындысын шығару |
13 | Әдістемелік кеңес |
14 | Оқушылардың қоғамдық және ыстық тамақпен қамтылуы |
15 | Жалпыға бірдей міндетті білім беру айлығы |
Ақпан | |
1 | Күнделік kzэлектрондық журналды тексеру |
2 | Мектепішілік бақылаулар жүргізу |
3 | Директор жанындағы жиналыс |
4 | Қорытындыаттестаттауға, ОЖСБ-ғадайындық жұмыстарын жүргізу |
5 | 0,1 сыныптар үшін қосымша демалыс |
6 | Мектепішілік оқушылардың ғылыми конференциясын ұйымдастыру |
7 | Оқушылардың сабаққа қатысуының қорытындысын шығару |
8 | Пән апталығын өткізу |
9 | 4-5 сынып сабақтастық жұмыстары |
10 | Аудандық семинар |
11 | Әдістемелік күн |
12 | Кіші педагогикалық кеңес |
13 | Оқушылардың қоғамдық және ыстық тамақпен қамтылуы |
14 | «Алтын белгі», «Үздік аттестат» белгісіне үміткерлердің құжаттарымен жұмыс |
15 | «Тәртіпсіздіктің алдын алу» онкүндік |
Наурыз | |
1 | Күнделік kzэлектрондық журналды тексеру |
2 | Мектепішілік бақылау жүргізу |
3 | Директор жанындағы жиналыс |
4 | Қорытындыаттестаттауға, ОЖСБ-ғадайындық жұмыстарын жүргізу |
5 | Оқушылардың сабаққа қатысуының қорытындысын шығару |
6 | Наурыз мерекесі |
7 | ІІІ тоқсан қорытындысын шығару,есеп беру. |
8 | Педагогикалық кеңес |
9 | Кіші педагогикалық кеңес |
10 | Пән апталығын өткізу |
11 | Ата-аналар жиналысы |
12 | 4-5 сабақтастық жұмыстары |
13 | Әдістемелік кеңес. Әдістемелік күн:шеберлік сабақтар |
14 | Оқушылардың қоғамдық және ыстық тамақпен қамтылуы |
Сәуір | |
1 | Күнделік kzэлектрондық журналды тексеру |
2 | Мектепішілік бақылаулар жүргізу |
3 | Директор жанындағы жиналыс |
4 | Қорытындыаттестаттауға дайындық жұмыстарын жүргізу |
5 | Оқушылардың сабаққа қатысуының қорытындысын шығару |
6 | Оқу жылының аяқталуына байланысты іс-шаралар жүргізу |
7 | Педагогикалық кеңес |
8 | Кіші педагогикалық кеңес |
9 | Аудандық мұғалімдер байқауына қатысу |
10 | Оқушылардың қоғамдық және ыстық тамақпен қамтылуы |
11 | Пән апталығы |
12 | «Ең үздік сынып жетекші» байқауы |
13 | Тазалық айлығы |
Мамыр | |
1 | Күнделік kzэлектрондық журналды тексеру |
2 | 1-ші мамыр мерекесі |
3 | «Жеңіс күні» мерекесі |
4 | Соңғы қоңырау мерекесі |
5 | Педагогикалық кеңес |
6 | Әдістемелік кеңес |
7 | Мұғалімдерді аттестаттау |
8 | Оқушылардың қоғамдық және ыстық тамақпен қамтылуы |
9 | Мемлекеттік қорытынды аттестаттауға дайындық жұмыстары |
Маусым | |
1 | Мемлекеттік қорытынды аттестаттау |
2 | Педагогикалық кеңес |
3 | Ағымдық жөндеу жұмыстары |
4 | Оқушылардың жазғы сауықтыруы мен еңбекпен қамтылуына байланысты жұмыстар |
Апта күндері | Атқарылатын жұмыстар |
Дүйсенбі | Қысқа мерзімді өндірістік жиналыс Тәртіп жиынын өткізу |
Сейсенбі | Профилактика күні. Лекторий |
Сәрсенбі | Шығармашылық күн. Оқушылармен жұмыс |
Бейсенбі | Педагогикалық кеңес. Директор жанындағы жиналыс |
Жұма | Әдістемелік күн. Сабақтан тыс іс-шаралар өткізу Тазалық күні |
Қыркүйек | Қазан | Қараша | Желтоқсан | Қаңтар |
«Мектепке жол» акциясының жалғасуы. Ғылыми- әдістемелік кеңес.Теориялық семинар. Мектепке жаңадан оқушыларды қабылдау.Білім күні. Мектептің статистикалық есептері. Мұғалімдердің жүктеме сағаттарын бекіту. Сынып жетекшілерге кабинеттер бекіту. Оқушылардың іс- қағаздарын реттеу. Оқушыларды оқулықпен қамтамасыз ету. Оқу-тәрбие жоспарын бекіту. Сабақ кестесін жасап, бекіту. Күнтізбелік жоспарларды тексеріп, бекіту. 2-11 сынып оқушыларының алғашқы ББД деңгейін анықтау. Өзін-өзі басқару ұйымының жұмысын ұйымдастыру. ,,Денсаулық,, күнін өткізу. ,,Тіл айлығын,, ұйымдастыру. ,,Қайырымдылық,, акциясы. Рәміздер айлығын өткізу. Аудандық ғылыми жоба жарысына қатысу. | Оқушыларды дәрігерлік бақылаудан өткізу. Ғылыми- әдістемелік кеңес.Теориялық семинар. Оқушылардың әлеуметтік, психологиялық жағдайларын зерттеу. Құқық айлығын ұйымдастыру. «Үркер» шағын орталық балалар арасынан өткізілетін марафонына қатысу Күзгі бал мерекесі. ,,Қарттар күні,, декадасы іс-шаралары. ӨӨБҰ отырысы. Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау. Ақпараттық басылымға жазылу. Жас және жаңадан келген мамандармен жұмыс. ,,Жол қауіпсіздігі,, апталығы. | Педагогикалық кеңес І тоқсан бойынша білім сапасының мониторингі. Теориялық семинар. Оқушылардың күзгі каникулын ұйымдастыру. Мектепішілік пән олимпиадасына дайындық. «Ақбота» марафонына қатысу. Мектепішілік құжаттардың жағдайы. Мұғалімдердің іздену- шығармашылық жұмыстары. Аудандықпән олимпиадасына дайындық. Мұғалімдерді аттестаттау жұмыстары. Мектепішілік бақылау.Қысқа дайындық жұмыстары. КИО олимпиадасына қатысу. | Ғылыми- әдістемелік кеңес. Мектепішілік пән олимпиадасы. СПИД-ке қарсы күрес күні. Теориялық семинар. Қ.Р Тәуелсіздік күні. Педагогикалық кеңес. І жартыжылдық қорытындылары, оқу- тәрбие жұмысының нәтижесі. Аудандық пән олимпиадасы. Оқу бағдарламаларының, стандарт талаптарының орындалуы. ,,Жаңа жыл,, мерекесін өткізу. | Күнтізбелік жоспарлардың мемлекеттік стандартқа сәйкестігін қарау. Оқушылардың қысқы каникулын ұйымдастыру. „Русский медвеженок“ байқауына қатысу. КИО олимпиадасына қатысу. Ғылыми- әдістемелік кеңес. Мектепалды даярлық сыныбының жұмысы. ,,Қайырымды лық,, акциясы. Теориялық семинар. |
Ақпан | Наурыз | Сәуір | Мамыр | Маусым |
Практикалық, лабораториялық, сарамандық жұмыстардың орындалуы. «Золотое Руно», халықаралық байқауына қатысу. Мектеп КИО олимпиадасына қатысу. Жарғысының, ішкі еңбек тәртіптерінің орындалуы. Кітапхана жұмысы. Теориялық семинар. | 8- наурыз мерекесін ұйымдастыру. ,,Наурыз- жыл басы,, мейрамы. ,,Кенгуру,, интеллектуалды марафонына қатысу. Ғылыми- әдістемелік кеңес. ІІІ тоқсан қорытындысы бойынша оқу бағдарламаларының стандарт талаптарының орындалуы. КИО олимпиадасына қатысу. Оқушылардың көктемгі каникулын ұйымдастыру. Мектеп алаңын тазалау. Теориялық семинар. Педагогикалық кеңес. | Оқу бағдарламаларының, стандарт талаптарының орындалуы. КИО олимпиадасыны қатысу. Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау. Емтихан материалдарын жасап, бекіту. Теориялық семинар. Оқушылардың таңдамалы, элективті курс, факультатив, үйірме сабақтарына қатысуын қадағалау Әлемдік денсаулық күнін ұйымдастыру. Психологиялық зерттеу жұмыстары. Экологиялық жарыстарға қатысу. Көгалдандыру жұмыстары. Мектеп алаңын тазалау. 2022-2023 оқу жылына жұмыс жоспарының жобасын дайындау. | Оқу жылын аяқтауды қамтамасыз ету. Оқушылардың іс- қағаздарының жүргізілуі. Президенттік тест. Педагогикалық кеңес. Оқу бағдарламаларының, стандарт талаптарының орындалуы. ,,Ұлы Жеңіс,, мерекесі. ,,Соңғы қоңырау,, мерекесі. Қорытынды ғылыми- әдістемелік кеңес. /Ғылыми- практикалық конференция/. Оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру. | Балаларды қорғау күні. Педагогикалық кеңес Жазғы сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру. 9,11 сынып оқушыларын мемлекеттік және қорытынды аттестаттау Түлектердің құжаттарын толтыру. Мектеп бітірушілер кеші. 2022-2023 оқу жылына жұмыс жоспарын бекіту. Еңбек практикасы. Кабинеттердің дайындығын қабылдау. |
Тамыз | Қыркүйек | Қазан | Қараша | Желтоқсан |
*2022-2023 оқу жылы бойынша бітірген мектеп түлектерінің еңбекпен қамтылуын айқындау. *Мектепалды, 1және 10 сыныптарға оқушылар қабылдауды аяқтау; *Әлеуметтiк көмекке мұқтаж балаларды анықтау; *Оқулықтармен қамтамасыздандыру. *Жаңадан келген оқушыларды тіркеу *«Мектепке жол»акциясына ұжымды қатыстыру. | *Аз қамтылған отбасылар балаларын тегiн оқулықтармен, киiммен, оқу құралдарымен қамтамасыз ету; *қайырымдылық қорын құру және айлығын өткiзу. *Оқумен қамту қорынан тегін ыстық тамақ ұйымдастыру .*Мектептің статистикалық есептерін дайындау. 9,11 сынып оқушыларының еңбекке орналасуы жөнінде есеп. Денсаулық күнін өткізу. 10-11 сынып оқушыларын бейінді оқыту бойынша жылдық жұмыс жоспарын жасау, бекіту. «Д» есептегі балаларды анықтау. | Жалпы оқу қоры есебiнен күзгi-қысқы маусымға арналған киiм-кешекпен қамтамасыз ету. ,,Қайырымдылық ,, акциясын өткізу. Оқу бағдарламаларының, стандарт талаптарының орындалуы. Құқықтық білім беру айлығы. Оқушылардың әлеуметтік, психологиялық жағдайларын зерттеу. Оқушыларды дәрігерлік тексеруден өткізу Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс. Оқушылардың жеке iс-қағаздарының жүргiзiлуiн, сапасын, ресми нұсқаулықтарға сәйкестiгiн тексеру. | Қысқы маусымға арналған қайырымдылықайлығы. Оқушыларды тегін тамақпен қамтамасыз ету бойынша ата-аналар комитетімен жұмыс. Күзгi каникулдан кейiн оқушылардың қайта келуi мен сабаққа қатысуын бақылау апталығы. Оқушылардың сабақтарға қатысу рейтингісін шығару. І тоқсан қорытындысы бойынша сынып жетекшілерінің оқушылардың үлгерімі, қозғалысы жөнінде есебі. | Жекелеген оқушылардың тұрмыстық жағдайларын, үйлерiндегi санитарлық –гигиеналық талаптардың сақталуын, күн режiмнiң орындалуын бақылау жөнiнде рейдтер ұйымдастыру. І жартыжылдық қорытындылары, оқу- тәрбие жұмысының нәтижесі. Оқу бағдарламала рының, стандарт талаптарының орындалуы. |
Қаңтар | Ақпан | Наурыз | Сәуiр | Мамыр-Маусым |
Салауатты өмiр салты бағдарлама-сы бойынша спорттық-сауықтыру iс-шаралар апталығы. Қысқы каникулдан кейiн оқушылардың қайтып келуi мен сабаққа қатысуын бақылау. ІІ тоқсан және І жартыжылдық қорытындысы бойынша сынып жетекшілерінің оқушылардың үлгерімі, қозғалысы жөнінде есебі | Практикалық, лабораториялық, сарамандық жұмыстардың орындалуы. Оқушы ережесінің орындалуы. Мектеп Жарғысының, ішкі еңбек тәртіптерінің орындалуы. Кітапхана жұмысы. Қиын оқушылар үйіне рейд жасау. Тегін тамақ ұйымдастыру жұмыстарына бақылау жұмыстарын жүргізу. 9,10,11 сынып оқушылармен мамандық таңдау жұмыстарын жүргізу | Қоғамдық тамақ, тегiн және жартылай тегiн ыстық тамақтың ұйымдастырылуын және сапасын бақылау апталығы. Оқушылардың көктемгi каникул кезiндегi сыныптан және мектептен тыс iс-шаралармен қамтылуын және оларға қатысуын бақылау апталығы. ІІІ тоқсан қорытындысы бойынша оқу бағдарламаларының, стандарт талаптарының орындалуы. ІІІ тоқсан қорытындысы бойынша сынып жетекшілерінің оқушылардың үлгерімі, қозғалысы жөнінде есебі | Оқу бағдарламаларының, стандарт талаптарының орындалуы. Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау. Емтихан материалдарын жасап, бекіту. Оқушылардың таңдамалы, элективті курс, факультатив, үйірме сабақтарына қатысуын қадағалау. Әлемдік денсаулық күнін ұйымдастыру Оқушыларды социумға зерттеу. Экологиялық жарыстарға қатысу. Көгалдандыру жұмыстары. | Оқу жылын аяқтауды қамтамасыз ету. Оқушылардың іс- қағаздарының жүргізілуі. Оқу бағдарлама ларының, стандарт талаптарының орындалуы. Оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру. Көшіру емтихандары. Балаларды қорғау күні. Мектеп жанындағы жазғы сауықтыру алаңын ұйымдастыру. |
IV.1 АТТЕСТАТТАУ ЖҰМЫСТАРЫ
№ | Жұмыстың мазмұны. | Мерзімі. | Жауапты |
1 | Аттестаттау комиссиясының отырысы:
| Қыркүйек | ОТІЖО |
2022-2023 оқу жылында педагог қызметкерлерді аттестаттаудан өткізуді ұйымдастыру туралы бұйрық. | Қыркүйек | ОТІЖО | |
2 | Пән бойынша аттестаттау комиссиясы мен эксперттік топтардың құрамын бекіту. | қыркүйек | ОТІЖО |
3 | Педагог қызметкерлерді аттестаттаудың бірінші кезеңі - біліктілік тестілеуіне дайындық жұмыстары | қазан | |
4 | Нормативтік құжаттар негізінде 2022-2023 оқу жылында аттестаттаудан өтетін мұғалімдермен жұмыс жүргізу. | қазан | ОТІЖО |
5 | Мұғалімдердің білім жетілдіру курстарына баруын ұйымдастыру | Қыркүйек | ӘІЖО |
6 | Пәндер бойынша эксперттік кеңес мүшелерімен «Аттестаттауға қойылатын талаптар, құжаттарды толтыру сауаттылығы» тақырыбына оқу өткізу. | қазан | ОТІЖО |
7 | Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің педагогикалық қызметіне талдау жасау: педагогикалық қызметін бағалау /қима бақылау жұмыстарының қорытындысы, оқу техникасы, білім сапасы монинторингі, тәрбие жұмыстарының сапасы, ата-аналармен жұмысы, т.б./ | қыркүйек -қаңтар | ОТІЖО |
8 | Аттестатталушылардың шығармашылық зертханаларымен танысу. | Қараша | ОТІЖО |
9 | Аудандық педагог қызметкерлерді аттестаттаудың бірінші кезеңі - біліктілік тестілеуге қатыстыру | Қараша | ОТІЖО |
10 | Аттестаттау комиссиясының отырысы: 1. І Ұлттық тестілеу кезеңінің қорытындысын шығару 2. Педагог қызметкерлерді аттестаттаудың бірінші кезеңі - педагог қызметкерлер қызметінің портфолио жинақ құжаттарын сараптаудан өткізу | Қараша | ОТІЖО |
11 | Соңғы 3 жылдағы білім алушылардың үлгерімі мен жетістіктерінің мониторингісін талдау | Қаңтар | ОТІЖО |
12 | Жеке іс тәжірибе жинақтау жөнінде кеңестер беру. | Жыл бойы | ОТІЖО |
13 | Ашық сабақтар мен тәрбие сағаттары /жоспар бойынша/ | Жыл бойы | ОТІЖО |
14 | Аттестаттау комиссиясының отырысы:
| Наурыз | ОТІЖО |
15 | Педагог қызметкерлерді аттестаттаудың екінші кезеңі - біліктілік тестілеуіне дайындық жұмыстары | Сәуір | ОТІЖО |
16 | Аудандық педагог қызметкерлерді аттестаттаудың екінші кезеңі - біліктілік тестілеуге қатыстыру | Мамыр | ОТІЖО |
17 | Аттестаттау комиссиясының отырысы: 1. ІІ кезеңнің қорытындысын шығару 2. Педагог қызметкерлерді аттестаттаудың бірінші кезеңі - педагог қызметкерлер қызметінің портфолио жинақ құжаттарын сараптаудан өткізу | Мамыр | ОТІЖО |
ӨЗІНДІК БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРУ ЖҰМЫСТАРЫ
Iс-шаралар | Қаралатын орны | Мерзi мi | Жауапты адамдар |
1. Әр мұғалімді зерттеу жұмысына қатыстыру, өз білімін көтеру жоспарын жүзеге асыру. | Әд. кеңес | Қыркүйек | ОТІЖО |
2. Педагогтарға арналған өзіндік диагностика жүргізу. | ӘПБ | Қыркүйек | ОТІЖО |
3. «Әдістемелік көмек қажет ететін мұғалімдерді анықтау» жеке бақылау | ӘПБ | Қыркүйек | Бірлестік жетекшілері |
4.Өзара сабаққа қатысуды ұйымдастыру. | Ә П Б | Сәуір | ӘІЖО Бірлестік жетекшілері |
5.Білім жетілдіру курстарына мұғалімдерді жоспарлы қатыстыруды ұйымдастыру | Ә П Б | Жыл бойы | ӘІЖО Бірлестік жетекшілері |
6.Әдістемелік әдебиеттерге жазылу. | ДЖМ | Қыркүйек | ӘІЖО Бірлестік жетекшілері |
7. Аудандық , облыстық, аймақтық, Республикалық семинарларға қатысу. | ӘПБ | Жыл бойы | ӘІЖО Бірлестік жетекшілері |
8. Мектепішілік бақылау . | ДЖМ | Қараша | Әкімшілік |
9.Пән мұғалімдерді пәндері бойынша олимпиадаларға, жарыстарға,байқауларға қатыстыру. | Ә П Б | Жыл бойы | ӘІЖО Бірлестік жетекшілері, |
10. Кәсіби байқауларға қатысуды ұйымдстыру. | Жоспар бойынша | ӘІЖО Бірлестік жетекшілері |
№ | Семинар тақырыбы | Семинар/аудан, облыс, аймақтық,Респуликалық/ | Мерзімі | Жауапты тұлға |
1 2 | Алғашқы әскери сабақтарында СКС қаруымен орындалатын саптық жаттығулар» Travel and transport | Республика Облыстық | Қазан Ақпан | Молдашев Д.Е Мамбеталиева Ж.Т |
№ | Озық тәжірибе тақырыбы | Түрі | Пәні | сыныбы | Жауапты мұғалім |
1 | Алғашқы әскери сабақтарында СКС қаруымен орындалатын саптық жаттығулар» | бағдарлама | АӘД | 10 | Молдашев Д.Е. |
2 | Ұлттық мәдени құндылықтар | бағдарлама | Қазақстан тарихы | 10-11 | Базарбаева.С.Н |
3 | Жұлдызды сәт | бағдарлама | Қыймыл қозғалыс | 1 | Нусипова А.М. |
4 | Қол өнер | бағдарлама | Көркем еңбек | 5-6 | Жалғасбайқызы.М |
5 | Қызықты грамматика | бағдарлама | Ағылшын тілі | 10-11 | Мамбеталиева Ж.Т. |
6 | Грамматика әлемінде | бағдарлама | Ағылшын тілі | 9-11 | Болатбек А. |
«Сабақты зерттеу әдісін қолданып, белсенді әдістер арқылы оқушылардың шығармашылық мүмкіндігін артыруға және оқушыларды сауатты оқуға, өз ойын еркін айта білуге, өз көзқарасын тура жеткізе білуге үйрету және пікір алмасу арқылы тең құқылы серіктестік қатынас орнату»
Мақсаты:
- Оқушыларды оқытуға көңіл аударту;
- Оқу-тәрбие үрдісіне тиімді белсенді әдіс-тәсілдерді енгізу арқылы тұлғаның құзыреттілігіне, жан-жақтылығына қол жеткізу.
- Оқушылардың білім сапасы мен тәрбиеліліктің қажетті деңгейін қамтамасыз ету.
- Мұғалімдердің инновациялық педагогикалық кәсіби шеберліктерін, ақпаратты құзыреттілігін жетілдіре отырып, жеке тұлғаның ақпараттық-комуникативтік біліктілігін арттыру;
- Мұғалімдер ортасында ынтымақтастық орнатып, қолдау көрсету;
- Оқушының өз ойын дамытуға , ойлануға мүмкіндік беру;
- Жоспарлы сабақты зерттеп , сабақтың сапасын арттыру;
- Мұғалімдердің ғылыми-әдістемелік деңгейін, педагогикалық білімін үздіксіз жетілдіру;
Жұмыс жоспары | Күтілетін нәтиже |
2020-2021 оқу жылы
1.Сындарлы оқытудың бағыттары мен сабақты зерттеу теорияларына дайындықтар жүргізу. *семинарлар *педоқулар ұйымдастыру. 2.Сабақты зерттеу /Lesson Study әдісі /бойынша педагог кадрларды курстан өткізу, білім деңгейлерін көтеру. 3.Lesson Study әдісі бойынша бірлесе жүзеге асыратын шығармашылық топ құру 4. Lesson Study жүйесі бойынша презентациялар мен коучингілер жүргізу. 5.Шығармашылық топ арқылы оқушылар мен сыныпты анықтау. | 1. Оқу процесіне Lesson Study әдісі енгізіледі. 2.Lesson Study әдісі туралы жоспар құрылады. 3.Білім беру үдерісінде білім-біліктілік қабілет қалыптасады. 4.Мұғалімнің кәсіби құзіреттілігі артады. 5.Оқушының өз бетіндік әрекеті мен шығармашылығы артады. |
2021-2022 оқу жылы
1.Lesson Study әдісінпрактикаға енгізу, сынақтан өткізу. 2.Мұғалімнің педагогикалық кәсіптік шеберлігін шыңдау. 3.Lesson Study әдісін жоспарлау, оқыту, қадағалау, талдау, өз қорытынды тұжырым жасау. 4.Белсенді әдіс-тәсілдерді оқушы деңгейіне қатысты түрлендіріп қолдану. 5. Сабақ жоспарларын құру барысында проблемаларрды анықтау 6. Семинарлар, таныстырылым, дөңгелек үстел өткізіу. 7.Білім сапасын арттыру. | 1.Үнемі Lesson Study әдісінің қорытындысы айқындалады. 2.Білім беру мен тәрбиелеудің сапасы мен нәтижесі артады. 3.Оқушылардың өз бетінше іс-әрекеттері, ізденіс дағдылары дамиды. 4.Мұғалімдер арасында ынтымақтастық орнайды. 5. Тиімді әдіс-тәсілдер қолданады. 5.Оқушының тең құқылы серіктестік қатынасын орнайды. |
2022-2023 оқу жылы
Lesson Study әдісіжүйесіне негізделген білім беру мен тәрбиелеудің қалыптасқан моделін қорғау. Түзеу (коррекция) жұмыстарын жүргізу. Мектепішілік эксперимент барысында жинақталған барлық материалдарды баспадан шығарып, іс-тәжірибе тарату. | 1.Мектептің білім сапасы артады. 2.Заман ағымына сай жаңашыл ұстаз бен соңынан ілестіріп жүретін көшбасшы тұлға қалыптасады. 3.Білім беурді көздеген ұстаздар шеберханасы орнайды. |
2020-2021 оқу жылы
Атқарылатын жұмыстар | Жұмыс түрі Зерттеу әдісі | Күтілетін нәтиже | Мерзімі | Жауапты |
«Lesson Study әдісі » туралы таныстырылым, коучинг, дөңгелек үстел, шебер-сынып беру. | Әдістемелік күн | 1.Білім сапасын арттыратан тиіміді технологиялар анықталып, оқу процесіне енгізіледі. 2.Лессон Стади бойынша әдебиеттермен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады. 3.Білім беру мен тәрбиелеудің моделі қалыптасады. | 2019-2020 оқу жылы | Жаңашыл тобы |
Сын-тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы оқушылардың білім деңгейін көтеру | Педагогикалық оқу | 2019-2020 оқу жылы | Омирова А.А. | |
Шығармашылық есеп | Шығармашылық есеп | 2019-2020 оқу жылы | Жаңашыл топ | |
Шығармашылық есеп„LS сабақты зерттеу – білім сапасына қол жеткізу“ | Шығармашылық есеп | 2019-2020 оқу жылы | Мектеп тренері есебі Оспанбекова Б.Т. | |
„Сабақтағы кері байланыс“ | Педагогикалық оқу | 2019-2020 оқу жылы | Оспанбекова Ш.С. | |
Ашық сабақтар фестивалі „Мұғалім шеберлігі-ықшам сабақты бере білу“ | Шығармашылық есеп | 2019-2020 оқу жылы | Пән мұғалімдері | |
Коучинг „Сабақты зерттеу үдерісінің маңыздылығы“ | Әдістемелік күн | 2019-2020 оқу жылы | Нусипова А.М. | |
Мұғалім шығармашылығының деңгейін анықтау | Тест | 2019-2020 оқу жылы | Мектеп әдіскері А.Омирова | |
Сауалнама «Ұжымның психологиялық атмосфералық деңгейі» | Сауалнама | 2019-2020 оқу жылы | Мектеп психологы |
Практикаға енгізу. 2021-2022оқу жылы
р/с | Атқарылатын жұмыстар | Жұмыс түрі Зерттеу әдісі | Күтілетін нәтиже | Мерзімі | Жауапты |
1 | LESSON STUDY ТӘСІЛІ – БІЗДІҢ ТӘЖІРИБЕМІЗДЕ | Әдістемелік күн | 1.Мұғалімдердің шығармашылық мүмкіншілігі үздіксіз дамиды 2.Мұғалімнің педогогикалық кәсіптік шеберлігі шыңдалады 3.Оқушылардың өз бетінше интеллектілік іс-әрекеттері,ізденіс –дағдылары дамиды 4.Білім сапасы артады 5.Аудан ,облыс көлеміне іс-тәжірибелер таратылады | Қыркүйек | Оспанбекова Б.Т. |
2 | LESSON STUDY- САБАҚТЫ ЗЕРТТЕУ ӘДІСІ . | Әдістемелік күн Коучинг | Қазан | Оспанбекова Б.Т. | |
3 | Зерттеу үдерісі барысында сабақтарға қатысу | Сабақты талдау отырысы | Қыркүйек-қараша | Оқу-тәрбие ісінің меңгерушісі Ашимбаев Б.С. | |
4 | «Lesson Study, Кейс стади, топтық жұмыс және жобалау әдістері негізінде сыныптағы тәрбие жұмыстарын жетілдіру» | Дөңгелек стол | қазан қараша | Пән мұғалімдері Шығармашылық топ | |
5 | «Lesson Study әдісі » туралы коучинг, дөңгелек үстел, шебер-сынып беру | Шебер-сынып | қараша | Абдолдинова А.Т. | |
6 | Сабақты зерттеу (Lesson Study) топтары туралы | Шығармашылық есеп | желтоқсан | Шығармашылық топ | |
7 | Коучинг – сабақ тақырыбы: Lesson study әдісін сабақта қолданудың тиімділігі | Педагогикалық оқу | Қаңтар | Шығармашылық топ мүшесі Базарбаева.С.Н | |
8 | "Lesson study-дің рөлі мен маңыздылығы" | Коучинг | Қаңтар | Бакуашева Д.К. | |
9 | Дарынды және талантты балалардың көшбасшылығын анықтау және бағалау | Коучинг сессия | Ақпан | Оспанбекова Б.Т. | |
10 | «Сабақты зерттеу үдерісндегі қазіргі жағдайы қандай?" | Сауалнама | Наурыз | Мектеп психологы Серикбаева.А.М | |
11 | Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында Lesson study әдісін пайдалану | Шебер-сынып |
Практикаға енгізу
2022-2023 оқу жылдары
р/с | Атқарылатын жұмыстар | Жұмыс түрі Зерттеу әдісі | Күтілетін нәтиже | Мерзімі | Жауапты |
1 | Зерттеу сабақтарын өткізу,өткізілген сабақтарының тәжірибесіне зерделеу жүргізу | Дөңгелек үстел | Мұғалімдердің шығармашылық мүмкіншілігі үздіксіз дамиды. 2.Мұғалімнің педагогикалық- кәсіптік шеберлігі шыңдалады. 3.Оқушылардың өз бетінше интеллектілік іс-әрекеттері, ізденіс-дағдылары дамиды. 4. Білім сапасы артады 5. Аудан, облыс көлеміне іс-тәжірибелер таратылады | қазан | Оқу-тәрбие ісінің меңгерушісі Б.Ашимбаев |
2 | «Іс-әрекеттегі зерттеу» мұғалімдердің іс тәжірибесін зерделеу | Әдістемелік күн | Қараша | Шығармашылық топ Абдолдинова.А.Т | |
3 | Lesson Study зерттеу сабақтарының қорытындысын шығару | Шығармашылық есеп | Желтоқсан | Шығармашылық топ | |
4 | «Lesson Study -сабақты зерттеу» конференция өткізу | Әдістемелік конференция семинар | Қаңтар | Пән мұғалімдері Шығармашылық топ | |
5 | Сабақты зерттеуді іске асырудағы жетістіктер | шебер-сыныптар | Ақпан | Зерттеуші мұғалім Б.Т.Оспанбекова | |
6 | Сабақты зерттеу тәжірибесіндегі келелі мәселелерді талқылау | коучинг | Наурыз | Пән мұғалімдері Шығармашылық топ | |
7 | Сабақты зерттеу барысындағы дағдыларды жетілдіру | Тренинг | Сәуір | Мектеп психологы Серикбаева.А.М Оқу-тәрбие ісінің орынбасары Б.С.Ашимбаев Әдістемелік ісі-жөніндегі орынбасары Г.С.Ракишева | |
8 | Ғылыми-практикалық конференцияларға жинақ жіберу | Аудандық, облыстық жинақ | Мамыр | Шығармашылық топ, зерттеуші мұғалімдер Әдістемелік ісі-жөніндегі орынбасары Г.С.Ракишева |
р/с | Іс-шаралар мазмұны | Жұмыс түрі | Мерзімі | Жауапты | Нәтижесі қайда қаралады |
1 | 2022-2023 оқу жылының әдістемелік нұсқау хатымен таныстыру,жұмыс жоспарын талдау, бекіту. Тамыз айындағы стандартпен таныстру | Тамыз | Әкімшілік | Пед кеңес хаттама | |
2 | Әдістемелік жұмыс жоспарымен таныстыру | таныстырылым | Қыркүйек | Мектеп әдіскері РакишеваГ.С | Әдістемелік кеңес |
3 | Герднер ақыл ой теориясы | Сауалнама | Қазан | Мектеп психологы | Әдістемелік кеңес хаттама |
4 | Сабақты зерттеуді белсенді әдістерарқылы оқушылардың шығармашылықтарының мүмкіндігін арттыру | Шебер сынып | Қараша | АбдолдиноваА.Т Зерттеуші мұғалім | Әдістемелік кеңес |
5 | «Ықшам сабақтар шеруі» жоба жұмысы | Әр айда 1 рет | Бірлестік жетекшілері | Әдістемелік кеңес | |
6 | Үздік ашық сабақ | Шебер сынып | Желтоқсан | Пән мұғалімдері | Әдістемелік кеңес |
7 | Сабақты зерттеудегі тиімді кері байланыс. | Коучинг-сессия | Қаңтар | Зерттуші мұғалім Нусипова А.М. | Әдістемелік кеңес |
8 | Сабақта қолданатын тиімді әдістерді қалай таңдауға болады? | Коучинг-сессия | Ақпан | Зерттеуші мұғалім Жалғасбайқызы М БазарбаеваС.Н | Әдістемелік кеңес |
9 | Сабақты зеттеудегі әдіс тәсілдер | Шебер сынып | Наурыз | Зерттеуші мұғалім СмаиловаЭ.Д | Әдістемелік кеңес |
10 | 1.ТІМSS, PISA, PIRLS халықаралық зерттеулерге сәйкес оқушы жетістігін бағалаудың психологиялық-педагогикалық Негіздері. | Ғылыми- әдістемелік семинар.Дәріс. | Сәуір | Сарапшы мұғалім Ежебаев.А.З | Әдістемелік кеңес |
11 | Бірлестік жетекшілердің есеп беру қорытындысы | Талдау, есеп | Мамыр | Бірлестік жетекшілері | Әдістемелік кеңес |
№ | Мерзімі | Қаралатын мәселелер |
1. | Қыр күйек | 1.2022-2023 о.ж. мектептің әдістемелік жұмыс бағыттары. Жаңа оқу жылының мақсаты мен міндеттері. 2.Білім беруді ақпараттандыру жағдайында ақпараттық-коммуникациялық және интерактивтік технология құралдарын білім саласында қолдану маңыздылығы. Педагогтардың электрондық портфолиосы. 3. Әдістемелік бірлестіктердің жоспарларын бекіту .Мұғалімдердің жылдық ғылыми-зерттеу жұмыс жоспарларын бекіту. 4. Жас мамандарға арналған «Тәлімгер» тобын және жоспарын бекіту. 5. Оқушыларды ғылыми зерттеу жұмысына баулу туралы. 6.«ҚМЖ құру барысында нені білуіміз қажет?» таныстырылым / Б.С.Ашимбаев./ |
2. | Қазан Қараша | 1. Герднер ақыл ой теориясы/мектеп психологі А.М.Серикбаева/ 2.«Сабақты зерттеуде белсенді әдістер арқылы оқушылардың шығармашылықтарының мүмкіндігін арттыру /А.Т.Абдолдинова / 3.Политехниклық әдістемелік бірлестігінің онкүндігі мен қорытындысына есеп. |
3. | Желтоқ сан | 1. Дарынды оқушылармен жұмыс. Мектепішілік пән олимпиадасын ұйымдастыру./Ж.Б.Шолпанбекова/ 2.Аудандық пән олимпиадаларының қорытындысы. 3.Гуманитарлық әдістемелік бірлестігінің онкүндігі мен қорытындысына есеп. 4. «Үздік ашық сабақ» /шебер сынып / Пән мұғалімдері |
4. | Қаңтар | 1.Жоғары сыныптардағы бейіндік оқытудың жағдайы. 3.«Сабақты зерттеудегі тиімді кері байланыс»/Нусипова.А М/ 4. Оқу бағдарламасының орындалуы. 5.Сынып жетекшілер апталығының онкүндігі мен қорытындысына есеп |
5. | Ақпан |
|
6. | Наурыз |
3.Оқушылардың білім сапасы монинторингі. |
7 | Сәуір | 1.ТІМSS, PISA, PIRLS халықаралық зерттеулерге сәйкес оқушы жетістігін бағалаудың психологиялық-педагогикалық негіздері./ А.З.Ежебаев/ |
Мамыр | 1.Оқу жылының қорытындысы бойынша мұғалімдер жұмысының рейтингісі /Әдістемелік конференция/. 2.Алдағы оқу жылына дайындық. 3. Аралық нәтижеге талдау, анализ. (Зерттеуші мұғалімдер мен бірлестік жетекшілері) 4. Жаңа модификациялық кабинеттерінің жұмысы туралы |
Мақсаты:
- Оқушының интелектуалдық , шығармашылық дарындылығын, лидерлік дарындылығын қалыптастыру.
- Дарынды балаларды анықтау, олардың шығармашылық дамуын қадағалау.
- Дарынды балалардың белгілі бір ғылым , өнер саласы бойынша дүниетанымының дамуына , шығармашылық бейімділіктерінің жетілуіне көмек көрсету.
- Қоғамдық , гуманитарлық , жаратылыстану , саяси-идиологиялық , зерттеушілік , жаңашылдық жұмыстарға деген қызығушылығын арттыру , бағыт-бағдар беру.
- Өзіндік бақылаулар мен эксперимент жүргізу, практикасымен ұштастыра алу, баспа деректерімен жұмыс жасауды қалыптастыру.
Р/с | Жұмыс мазмұны | Жұмыс түрі | Мерзімі | Жауапты | Қайда қаралады |
1 | Мектеп бойынша дарынды оқушыларды іріктеу | Ақпарат жинау | 02.09-15.09 | Шолпанбекова.Ж.Б | Тізімін алу |
2 | Дарынды оқушыларды дарындылық сферасы бойынша бөлу | Ақпаратты талдау | Қыркүйек | Пән мұғалімдері, психолог, жетекшілері | Анықтама |
Дарынды оқушылардың ғылыми қоғамын құру | қыркүйек | әдіскер | |||
3 | Интеллектуалды турнир «ХХІ ғасыр көшбасшысы» | Зерде ойыны | Қазан | әдіскер | Анықтама |
4 | Дарынды оқушыларды «Ақбота» марафоны мен «Пони» байқауына қатыстыру | Сырттай сайыс | Жоспар бойынша | Пән мұғалімдері | Анықтама |
5 | Дарынды оқушылардың танымдық деңгейін анықтау | Тест | Қараша | Психолог | Анықтама |
6 | «Золотое руно», ЧИП халықаралық ойындарына қатыстыру | байқау | Жоспар бойынша | Әдіскер, пән мұғалімдері | анықтама |
7 | «Кенгуру» байқауына оқушыларды қатыстыру | Байқау | Жоспар бойынша | әдіскер Пән мұғалімдері | Анықтама |
8 | Мектепішілік пән олимпиадасын өткізу | жарыс | Қараша | Әдіскер, пән мұғалімдері | Анықтама |
9 | Аудандық пән олимпиадасына дайындық жұмыстарын жүргізу. | Жоспар бойынша | Пән мұғалімдері | ||
10 | Мен өзімді қалай көремін./А.Савенков/ Өзін-өзі бағалау | сауалнама | желтоқсан | әдіскер | Анықтама |
11 | ШТУР | Танымдық тест | қаңтар | Психолог | Мониторинг шығару |
12 | Пән бойынша аудандық танымдық жарыстарға оқушыларды қатыстыру | Жарыстар | Жоспар бойынша | Пән мұғалімдері | Анықтама |
13 | Дарынды оқушыларды спорттық өнер жарыстарына қатыстыру | Жарыстар | Жоспар бойынша | Пән мұғалімдері | Анықтама |
14 | Оқушылардың ғылыми конференциясын өткізу | Ғылыми конференция | Наурыз | Ғылыми жетекшілер | Анықтама |
15 | «Жұлдызды сағат» танымдық ойын | Танымдық ойын | Наурыз | Пән мұғалімдері | Анықтама |
16 | Ашық сайыс сабағы «Эрудиттер және білгірлер» | Логикалық сайыс | Сәуір | психолог | Анықтама |
17 | «Жазғы дарын мектебіне оқушыларды қатыстыру» | Жазғы дарын мектебі | Кесте бойынша | әдіскер | Анықтама |
18 | Дарынды оқушыларды үйірме жұмыстарына тарту | Үйірмелер | Кесте бойынша | Үйірме жетекшілері | Тізім |
19 | Дарынды оқушылармен жүргізілген жұмыстардың нәтижесін шығару | мамыр | әдіскер | Анықтама |
Y.6 Шығармашылық есептер, озық тәжірибе тарату
Мазмұны | Мерзімі | Жауапты адамдар |
АӘД, бастауыш , қазақ тілі мен әдебиеті, ағылшын, тарих ,көркем еңбекпәдерінің мұғалімдері, Д.Е.Молдашовтың , Ж.К.Тумарбаева, А.Б.Болатбек Ж.Т.Мамбеталиев,Нусипова.А.М, С.Н. БазарбаеваМ.Жалғасбайқызы озат тәжірибелерін тарату | Ақпан | Ракишева.Г.С |
№ | Мазмұны | Мерзімі | Жауапты адамдар |
Озат тәжірибе тарату .Аудандық ,облыстық семинар беретін мұғалімдер | сәуір | Пән мұғалімдері |
р/с | Пән бірлестігінің аты | Қазан | Қараша | Желтоқсан | Қаңтар | Ақпан | Наурыз | Сәуір |
1 | Дене шынықтыру, технология пәндерінің әдістемелік бірлестігі | 2-апта | ||||||
2 | Психологиялық апталық | 2-апта | ||||||
3 | Бастауыш сынып пәндер әдістемелік бірлестігі | 3-апта | ||||||
4 | Жаратылыстану-математикалық әдістемелік бірлестігі | 3-апта | ||||||
5 | Қоғамдық-гуманитарлық әдістемелік бірлестігі | 3-апта | ||||||
6 | Мектепалды және шағын орталық | 2 апта | ||||||
7 | Сынып жетекшілер апталығы | 2-апта |
Мақсаты: Жоғары сынып оқушыларының кәсіптік қызығушылықтарына және білім алуды жалғастыруға қатысты жоспарларына сәйкес білім беруді жүзеге асыратын жетік пән мұғалімдерін даярлау, оқушылардың бейінін арттыру.
р/с | Іс-шаралар мазмұны | Жұмыс түрі | мерзімі | жауапты |
1 | Бағдарлы оқыту туралы нормативтік құжаттармен танысу | кеңес | қыркүйек | әкімшілік |
2 | Бағдарлы оқыту бойынша сабақ беретін мұғалімдерді типтік оқу жоспарымен таныстыру. | кеңес | қыркүйек | әкімшілік |
3 | 10-11 сыныптарда қолданбалы курстарды жүргізудің ерекшеліктері туралы пән мұғалімдермен кеңесу. | кеңес | қыркүйек | әкімшілік |
4 | Бағдарлы оқыту бойынша мұғалімдердің кәсіптік білімін жетілдіру мақсатында білім жетілдіру курстарына жіберуді ұйымдастыру. | Жоспар бойынша | әкімшілік | |
5 | Бағдарлы оқыту қандай бағыт және бейін бойынша оқытылатынын анықтау | Оқушы. псих. кеңес | қыркүйек | психолог |
6 | Оқушылардың біліміне диагностика жүргізу. | Тоқсан сайын | Пән мұғалімдері | |
7 | Бейінді,бағдарлы оқыту бойынша оқушылармен психологиялық жұмыстар жүргізу | Кеңес,сауалнама,тренинг | Жоспар бойынша | психолог |
8 | 9,10 сыныптарда бейінді, бағдарлы оқыту жұмыстарының барысы туралы | Кіші пед.кеңес | сәуір | әкімшілік |
9 | 10 сынып оқушыларының жаңа жағдайға бейімделуі | педконсилиум | желтоқсан | әкімшілік |
10 | «Сәтті қадам жасадың ба?» | тренинг | қараша | психолог |
11 | Жоғары оқу орындарымен байланыс жасау | Кездесу ұйымдастыру | Сәуір, мамыр | әкімшілік |
12 | «Мамандық еліне саяхат» | айлық | Сәуір | әкімшілік |
13 | «Эрудиттер және білгірлер» | 10-11 сынып арасында логикалық сайыс | Сәуір | психолог |
14 | Қолданбалы курстардың жүргізілу қорытындысына, сынып оқушыларының бейімделуіне талдау жүргізу | Тоқсан сайын | Пән мұғалімдері Сынып жетек. | |
15 | Әр түрлі шығармашылық конкурстарға,пән олимпиадаларына,ғылыми конференцияларға оқушыларды қатыстыру | Жоспар бойынша | Пән мұғалім | |
16 | Бейінді оқытудың жылдық қорытындысы бойынша талдау жүргізу | мамыр | әкімшілік |
№ | Жұмыстың мазмұны | мерзімі | жауапты |
1 | Әр оқу кабинетін арнайы пәнге жабдықтау /таблицалар, көрнекілік құралдар мен дидактикалық материалдар жинақтау/ | І-ІІ тоқсан | Кабинет меңгерушілері |
2 | Мектептегі білім беру мазмұнын игеруге және оны өзінің жеке білімдік капиталына енгізуге арналған ақпараттық ортадағы берілген мүмкіндіктерді қолдану/ электронды оқулықтар, интерактивті тақта, мультимедиялық бағдарламалар, интернет жүйесі, қашықтықтан оқыту әдісі т.б./ | Жыл бойы | Пән мұғалімдері |
3 | «Үздік пән кабинеті» байқауын ұйымдастыру | Сәуір | Пән мұғалімдері |
№ | Іс-шаралар мазмұны | Жұмыс түрі | мерзімі | жауапты |
1 | 10-11 оқушыларын бейінді оқыту ерекшеліктерімен таныстыру мақсатында ағарту жұмысын өткізу. | ақпараттандыру | қазан | Сынып жетекшілер, әкімшілік |
2 | 10-11 сынып ата-аналарымен бейінді оқыту маңызы туралы ағарту жұмысы | ақпараттандыру | қараша | Сынып жетекші,психолог |
3 | Климовтің әдісі бойынша кәсіби бағыт беру | сауалнама | қараша | Психолог |
4 | «Кәсіпке бағыт-бағдар үйрететін дана жандар» 10сынып | Психологиялық сабақ | желтоқсан | Психолог |
5 | Кәсіпті таңдау сауалнамасы 11 сынып | сауалнама | желтоқсан | Психолог |
6 | Тест «шығармашылқ,орындаушылық еңбекке қабілетін зерттеу | тест | қаңтар | Психолог |
7 | «Мамандық білгірлері» | турнир | ақпан | Психолог |
8 | Оқушылардың қызығушылық бағытын анықтау,мамандық типтеріне бөлу /Климов әдістемесі/. 10сынып | Қызығушылық картасын дайындау | наурыз | Психолог |
9 | «Уақытты үнемдей аласыз ба?» | тест | наурыз | Психолог |
10 | «Менің таңдауым» 10сынып | Жобаны қорғау | Сәуір | |
11 | Іскерлік ойын «Мамандық әлемінде» | ойын | Сәуір | Серикбаева.А.М |
12 | 11 сынып ата-аналары үшін «Балаңыздың болашақ мамандығы қандай? » | Дөңгелек стол | наурыз | Психолог Сынып жетекші |
13 | Оқушылардың бейінді оқыту бағытын анықтау қорытындысын шығару,қорытындысы бойынша сынып ата-аналар және оқушылар жиналысын өткізу. | Мониторинг жүргізу, жиналыс өткізу | Сәуір | Психолог Сынып жетекші әкімшілік |