10
февраль
2023
Жарты жылдық есебі
«№3 Қабанбай орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Әлеуметтік педогогтың I- ші жарты жылдық есебі
2022 - 2023 оқу жылы .
2022-2023 оқу жылындағы әлеуметтік педогогтың атқарған жұмысының жарты жылдық есебі.
Мақсаты :
Әр тұлғаның психологиялық медико – педогогикалық жағдайының ерекшелігін микро ортасын , өмір сүру жағдайын , өмірге қызығушылығын , жеке әлеуметтік жағдайларын зерттеу , анықтау және оқушының тәртібіндегі кездесетін қиыншылықтарын қадағалай отырып, өз уақытысында әлеуметтік көмек көрсету, мүддесін қолдау,құқығын қорғау.
Міндеттері:
Әлеуметтік педогог өз қызметтік мақсатын жүзеге асыру барысында мына міндеттерді атқарады:
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірі 2021 жылғы 16 қыркүйектегі № 472 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы бойынша Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірі 2022 жылғы 25тамыздағы №382 сәйкес әлеуметтік педогогтың оқу жылына арналған қағаз және электронды жұмыс жоспары әзірленіп, іске асырылды. Жалпы мектептегі білім алушылар туралы мәлімет жүргізіліп, мектептің әлеуметтік паспорты толтырылды.
Мектеп оқушылары туралы мәліметтер жиналып, әлеуметтік паспорты жасалып, отбасының тұрмыстық әлеуметтік жағдайы анықталды. Анықтай келе, көп балалы бала саны 101, отбасы саны 55, аз қамтылған бала саны 36, отбасы саны 16, жартылай жетім бала саны 11, отбасы 10, толық жетім бала саны 3, отбасы 2, мүгедек бала саны 2, отбасы саны 2 болып, тізімдері анықталып, бекіттірілді. АСП - алатын 10
оқушы , отбасы 7, оның ішінде көп балалы 14, аз қамтылған 11 оқушы анықталды. Сондай – ақ өгей әкемен тұратын оқушылар 2 және туған - туысқандарының үйінде тұратын оқушылар 11, мектепшілік есепте тұрған оқушылар , әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасы ата –аналармен және оқушылармен жеке жұмыс жоспарлары құрылып, тізімдері жасалды.
Жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан материалдық көмек көрсетуді ұйымдастыру туралы мектеп директорының №160/1-ө 13.07.2022 жылғы бұйрығы негізінде 27 оқушыға материалдық көмек ұйымдастырылып, жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан тегін ыстық тамақ ұйымдастыру туралы мектеп директорының № 179/1-ө 01.09.2022 жылғы бұйрығы негізінде 90 оқушы тегін ыстық тамақпен қамтамасыз етілді.
«№3 Қабанбай орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» коммуналдық мемлекеттік мекемесінде мектеп директорының «Қамқоршылық кеңесін » құру туралы 01.09.2021 жылғы № 192/1-ө бұйрығы шығарылып, қамқоршылық кеңес мүшелері сайланып, мақсат – міндеттері айқындалып , жылдық жоспарлары жоспарланды.
«Қамқоршылық кеңесі » бірінші отырысында аз қамтылған кейбір отбасылардың балалары ыстық тамаққа , материалдық көмекке мұқтаждықтары ескеріліп , ата – аналардың өтініштері қаралды. Өйткені ата – аналарының тұрақты жұмыстары жоқ, жалдамалы жұмыстың жалақысы жетпейді, дәлелдеме құжаты жоқ. Сол себепті акт қаралып, зерттеліп, ата –ананың өтінішін ескере отырып, қамқоршылық кеңестен 3 а сынып оқушысы Жұмағазы Кәусар, 4 б сынып оқушысы Жұмағазы Ақнұр , 5 б сынып оқушысы Чирмолда Жанерке , 4б сынып оқушысы Қайратқызы Дәмелі осы аталған оқушылар тегін ыстық тамақ тізіміне кіргізілді. Сондай –ақ 6 б сынып оқушысы Нұрғас Досбол, 8 б сынып оқушысы Аяқпай Әлім материалдық көмекке мұқтаж оқушылар анықталып, тізімге кіргізілді. «Қамқоршылық кеңесі » отырысында қаралып , бір ауыздан келісіп, хаттама толтырылды.
Осы мәселе бойынша атқарылған жұмыстардың есебі :
«Жалпыға бірдей міндетті білім беру» қорынан 90 оқушы тегін ыстық тамақпен қамтамасыз етілді. «Жалпыға бірдей міндетті білім беру» қоры қаражатынан материалдық көмекке (киімге) өтініш берген 27 (аз қамтылған, жартылай жетім, көп балалы отбасында тәрбиеленіп жатқан ) оқушыларға материалдық көмек берілгендігі туралы акт толтырылды. Яғни 12 қыз балаға қыстық етік , 15 ұл балаға қыстық етік, жалпы соммасы 329616 мың тенгеге, 12 қыз балаға қыстық куртка , 15 ұл балаға қыстық куртка , жалпы соммасы 364500 мың тенге болатын материалдық көмек көрсетілді. Ата-аналары шақырылып, 12 қызға , 15 ұлға берілгенін растап қол хат алынып қол қойылды, ЖБМОББ қоры қаражатының игерілуін бақылау комиссиясы мүшелері қолдарын қойды.
Мектебіміз бойынша қамқорлықтағы толық жетім отбасынан 8 б - сынып оқушысы Садық Жанель, 4 б – сынып оқушысы Садық Айсултанға «Жалпыға бірдей міндетті білім беру » қорынан тегін материалдық көмек алды.
Сондай – ақ мектебіміздің ата-аналары мен оқушылары қайырымдылық жәрменкесі ұйымдастырылып түске ақшадан көмекті қажет ететін үйде оқитын 3а сынып оқушысы Кемелхан Дамирге 15 мың теңге көлемінде көмек берілсе қамқорлықтағы 4б сынып және 8а сыныптағы Садық Жанельге 30 мың теңге көмек көрсетілді демеушілік көрсеткен Мектебімзде оқушыларға мұғалімдер арасында да демеушілік көрсеткен , қайырымды жандар да бар екенін айта кеткім келеді .Обылыстық шыршаға қамқорлықтағы 4б сынып оқушысы Садық Айсултан құттықтауына қатысып , сыйлықтарға ие болды. Аудандық шыршаға 7 сынып оқушысы жартылай жетім Сабыр Ақгүл мен 6Б сынып оқушысы көп балалы отбасынан шықан Ғабиден Бақашар аудан әкімінің құттықтауына қатысып , сыйлықтарға ие болды.
2022 жылдың бірінші жарты жылдығында аз қамтылған кейбір отбасылардың балалары ыстық тамаққа, материалдық көмекке мұқтаж болғандықтан ата –аналары өтініш берді. Өйткені тұрақты жұмыстары жоқ , жалдамалы жұмыстың жалақысы жетіспейді, дәлелдеме құжаттары жоқ . Сол себепті акт қаралып, зерттеліп, ата –ананың өтінішін ескере отырып , қамқоршылық кеңестен 3 а сынып оушысы Жұмағазы Кәусар, 4 б сынып оқушысы Жұмағазы Ақнұр, 5 б сынып оушысы Чирмолда Жанерке , осы аталған оқушылар ыстық тегін тамақ тізіміне кіргізілді. Сондай – ақ қамқоршылық кеңесінің шешімімен 6 б сынып оқушысы Нұрғас Досбол , 7 б сынып оушысы Аяқпай Әлім материалдық көмек алды. Қамқоршылық кеңестен «Жалпыға бірдей міндетті білім беру» қорынан тегін ыстық тамақпен қамтамасыз етілген 5 а сынып оқушысы , 6 б сынып оқушысы Досмағұл Ерасыл осы аталған екі оқушылар басқа мектепке ауысып кетті.
Ата – ананың қамқорлығынсыз қалған , қамқоршылық қорғаншылықтағы толық жетім оқушылардың үйлеріне барып, сұхбаттасып, бала құқықтары орындалуын , тұрғын үй - тұрмыстық жағдайларын тексеріп - қарау актісі толтырылып ,есебін алынып толтырып , аудандық білім бөліміне қағаз жүзінде жіберілді.
Жетім және ата – анасының қамқорлығынсыз қалған оқушыларды бақылау және әлеуметтік – педогогикалық жұмыстар жүргізіліп , аз қамтылған оқушылармен әлеуметтік – психологиялық диагностикалық жұмыстар атқарылды.
Оқушылардың қоршаған ортаға ,отбасы әлеуметтік ортасына қызығушылығын анықтау мақсатында 5 – 9 сыныптар арасында сауалнама алынды. Сондай – ақ ата –анамен бала арасындағы дұрыс қарым – қатынастың басты аспектілері 5 – 9 сынып ата –аналарынан сауалнама алынып анықтама толтырылды.
Әлеуметтік педогогтың баланың құқығын қорғау жұмысының бағыты бойынша ҚР «Баланың құқығы туралы» Заңымен БҰҰ «Баланың құқықтары туралы» халықаралық конвенция туралы түсіндіре отырып, жас қазақстандық азаматтардың белсенді ұстанымын қалыптастыру тақырыбында , 11 сынып оқушыларына түсіндіру жұмыстары жүргізілді.
Ата-аналары мен оқушылары қайырымдылық жәрменкесі ұйымдастырылып түскен ақшадан көмекті қажет ететін оқушыларға көмек көрсетілді
Халықаралық отбасылар күніне орай
«Отбасы- бақыт мекені» тақырыбында дөңгелек үстел өткізілді
3- желтоқсан «Мүмкіндігі шектеулі балалар» күніне орай «Мейірімді жүрек» атты тақырыпта концерттік бағдарлама ұйымдастырылды.
Әлеуметтік педогогтың ұсыныстары мен кемшіліктері
Ұсыныс :
- Әлеуметтік жағдайы төмен отбасылармен , әлеуметтік моральдық ,психологиялық көмекке мұқтаж отбасылармен тығыз байланыс орнату;
- Ата –аналармен тығыз байланыста болу;
Әлеуметтік педогогтың I- ші жарты жылдық есебі
2022 - 2023 оқу жылы .
2022-2023 оқу жылындағы әлеуметтік педогогтың атқарған жұмысының жарты жылдық есебі.
Мақсаты :
Әр тұлғаның психологиялық медико – педогогикалық жағдайының ерекшелігін микро ортасын , өмір сүру жағдайын , өмірге қызығушылығын , жеке әлеуметтік жағдайларын зерттеу , анықтау және оқушының тәртібіндегі кездесетін қиыншылықтарын қадағалай отырып, өз уақытысында әлеуметтік көмек көрсету, мүддесін қолдау,құқығын қорғау.
Міндеттері:
Әлеуметтік педогог өз қызметтік мақсатын жүзеге асыру барысында мына міндеттерді атқарады:
- Мектепте , отбасында , өмір сүру ортасында, жастар мен балалар қоғамдарында және ұйымдарында баланың тұлғалану үдерісінің дамуына тікелей әсер ету .
- Баланың құқықтары мен қызығушылықтарын , түрлі инстанцияларда және мектепте баланың қорғанышы ретінде өзі немесе басқа да мамандарды қатыстыра отырып қорғайды.
- Бала тәрбиесінде отбасына әлеуметтік – педогогикалық көмек көрсету. Тұлғалану үдерісіне кері әсерін тигізетін әлеуметтік қатерлі отбасыларын анықтайды.
- Қорғаншы мен қамқоршыларды қажет ететін балалар мен жастарды анықтау және есепке алу жұмыстарын жүргізеді.
- Мінез құлқында ауытқу байқалатын балалар мен жастарды дер кезінде анықтау, асоциалдық мінез – құлықтың алдын – алу жұмыстарын (қылмыстың , құқық бұзушылықтың , маскүнемдіктің , таксикоманияның наркоманияның және т.б.алдын алу ).
- Салауатты өмір салтын ұйымдастыру мәселелерімен айналысады, оқушылардың ақыл – ой және физикалық дамуына байланысты түзету – оңалдыру әрекетін ұйымдастырады.
- Түрлі әлеуметтік топтарда сенімді қарым – қатынасқа түсе алуына көмек көрсету, әлеуметтену үдерісіне (кәсіп таңдауда, жұмысқа тұруда денсаулығын нығайтуда, бос уақыттарын ұйымдастыруда және т.б) ықпал ету.
- Ата –аналарға , педогогтарға , басқа да ұйымдардың қызметкерлеріне әлеуметтік – педогогикалық кеңес берумен айналысады.
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірі 2021 жылғы 16 қыркүйектегі № 472 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы бойынша Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірі 2022 жылғы 25тамыздағы №382 сәйкес әлеуметтік педогогтың оқу жылына арналған қағаз және электронды жұмыс жоспары әзірленіп, іске асырылды. Жалпы мектептегі білім алушылар туралы мәлімет жүргізіліп, мектептің әлеуметтік паспорты толтырылды.
Мектеп оқушылары туралы мәліметтер жиналып, әлеуметтік паспорты жасалып, отбасының тұрмыстық әлеуметтік жағдайы анықталды. Анықтай келе, көп балалы бала саны 101, отбасы саны 55, аз қамтылған бала саны 36, отбасы саны 16, жартылай жетім бала саны 11, отбасы 10, толық жетім бала саны 3, отбасы 2, мүгедек бала саны 2, отбасы саны 2 болып, тізімдері анықталып, бекіттірілді. АСП - алатын 10
оқушы , отбасы 7, оның ішінде көп балалы 14, аз қамтылған 11 оқушы анықталды. Сондай – ақ өгей әкемен тұратын оқушылар 2 және туған - туысқандарының үйінде тұратын оқушылар 11, мектепшілік есепте тұрған оқушылар , әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасы ата –аналармен және оқушылармен жеке жұмыс жоспарлары құрылып, тізімдері жасалды.
Жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан материалдық көмек көрсетуді ұйымдастыру туралы мектеп директорының №160/1-ө 13.07.2022 жылғы бұйрығы негізінде 27 оқушыға материалдық көмек ұйымдастырылып, жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан тегін ыстық тамақ ұйымдастыру туралы мектеп директорының № 179/1-ө 01.09.2022 жылғы бұйрығы негізінде 90 оқушы тегін ыстық тамақпен қамтамасыз етілді.
«№3 Қабанбай орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» коммуналдық мемлекеттік мекемесінде мектеп директорының «Қамқоршылық кеңесін » құру туралы 01.09.2021 жылғы № 192/1-ө бұйрығы шығарылып, қамқоршылық кеңес мүшелері сайланып, мақсат – міндеттері айқындалып , жылдық жоспарлары жоспарланды.
«Қамқоршылық кеңесі » бірінші отырысында аз қамтылған кейбір отбасылардың балалары ыстық тамаққа , материалдық көмекке мұқтаждықтары ескеріліп , ата – аналардың өтініштері қаралды. Өйткені ата – аналарының тұрақты жұмыстары жоқ, жалдамалы жұмыстың жалақысы жетпейді, дәлелдеме құжаты жоқ. Сол себепті акт қаралып, зерттеліп, ата –ананың өтінішін ескере отырып, қамқоршылық кеңестен 3 а сынып оқушысы Жұмағазы Кәусар, 4 б сынып оқушысы Жұмағазы Ақнұр , 5 б сынып оқушысы Чирмолда Жанерке , 4б сынып оқушысы Қайратқызы Дәмелі осы аталған оқушылар тегін ыстық тамақ тізіміне кіргізілді. Сондай –ақ 6 б сынып оқушысы Нұрғас Досбол, 8 б сынып оқушысы Аяқпай Әлім материалдық көмекке мұқтаж оқушылар анықталып, тізімге кіргізілді. «Қамқоршылық кеңесі » отырысында қаралып , бір ауыздан келісіп, хаттама толтырылды.
Осы мәселе бойынша атқарылған жұмыстардың есебі :
«Жалпыға бірдей міндетті білім беру» қорынан 90 оқушы тегін ыстық тамақпен қамтамасыз етілді. «Жалпыға бірдей міндетті білім беру» қоры қаражатынан материалдық көмекке (киімге) өтініш берген 27 (аз қамтылған, жартылай жетім, көп балалы отбасында тәрбиеленіп жатқан ) оқушыларға материалдық көмек берілгендігі туралы акт толтырылды. Яғни 12 қыз балаға қыстық етік , 15 ұл балаға қыстық етік, жалпы соммасы 329616 мың тенгеге, 12 қыз балаға қыстық куртка , 15 ұл балаға қыстық куртка , жалпы соммасы 364500 мың тенге болатын материалдық көмек көрсетілді. Ата-аналары шақырылып, 12 қызға , 15 ұлға берілгенін растап қол хат алынып қол қойылды, ЖБМОББ қоры қаражатының игерілуін бақылау комиссиясы мүшелері қолдарын қойды.
Мектебіміз бойынша қамқорлықтағы толық жетім отбасынан 8 б - сынып оқушысы Садық Жанель, 4 б – сынып оқушысы Садық Айсултанға «Жалпыға бірдей міндетті білім беру » қорынан тегін материалдық көмек алды.
Сондай – ақ мектебіміздің ата-аналары мен оқушылары қайырымдылық жәрменкесі ұйымдастырылып түске ақшадан көмекті қажет ететін үйде оқитын 3а сынып оқушысы Кемелхан Дамирге 15 мың теңге көлемінде көмек берілсе қамқорлықтағы 4б сынып және 8а сыныптағы Садық Жанельге 30 мың теңге көмек көрсетілді демеушілік көрсеткен Мектебімзде оқушыларға мұғалімдер арасында да демеушілік көрсеткен , қайырымды жандар да бар екенін айта кеткім келеді .Обылыстық шыршаға қамқорлықтағы 4б сынып оқушысы Садық Айсултан құттықтауына қатысып , сыйлықтарға ие болды. Аудандық шыршаға 7 сынып оқушысы жартылай жетім Сабыр Ақгүл мен 6Б сынып оқушысы көп балалы отбасынан шықан Ғабиден Бақашар аудан әкімінің құттықтауына қатысып , сыйлықтарға ие болды.
2022 жылдың бірінші жарты жылдығында аз қамтылған кейбір отбасылардың балалары ыстық тамаққа, материалдық көмекке мұқтаж болғандықтан ата –аналары өтініш берді. Өйткені тұрақты жұмыстары жоқ , жалдамалы жұмыстың жалақысы жетіспейді, дәлелдеме құжаттары жоқ . Сол себепті акт қаралып, зерттеліп, ата –ананың өтінішін ескере отырып , қамқоршылық кеңестен 3 а сынып оушысы Жұмағазы Кәусар, 4 б сынып оқушысы Жұмағазы Ақнұр, 5 б сынып оушысы Чирмолда Жанерке , осы аталған оқушылар ыстық тегін тамақ тізіміне кіргізілді. Сондай – ақ қамқоршылық кеңесінің шешімімен 6 б сынып оқушысы Нұрғас Досбол , 7 б сынып оушысы Аяқпай Әлім материалдық көмек алды. Қамқоршылық кеңестен «Жалпыға бірдей міндетті білім беру» қорынан тегін ыстық тамақпен қамтамасыз етілген 5 а сынып оқушысы , 6 б сынып оқушысы Досмағұл Ерасыл осы аталған екі оқушылар басқа мектепке ауысып кетті.
Ата – ананың қамқорлығынсыз қалған , қамқоршылық қорғаншылықтағы толық жетім оқушылардың үйлеріне барып, сұхбаттасып, бала құқықтары орындалуын , тұрғын үй - тұрмыстық жағдайларын тексеріп - қарау актісі толтырылып ,есебін алынып толтырып , аудандық білім бөліміне қағаз жүзінде жіберілді.
Жетім және ата – анасының қамқорлығынсыз қалған оқушыларды бақылау және әлеуметтік – педогогикалық жұмыстар жүргізіліп , аз қамтылған оқушылармен әлеуметтік – психологиялық диагностикалық жұмыстар атқарылды.
Оқушылардың қоршаған ортаға ,отбасы әлеуметтік ортасына қызығушылығын анықтау мақсатында 5 – 9 сыныптар арасында сауалнама алынды. Сондай – ақ ата –анамен бала арасындағы дұрыс қарым – қатынастың басты аспектілері 5 – 9 сынып ата –аналарынан сауалнама алынып анықтама толтырылды.
Әлеуметтік педогогтың баланың құқығын қорғау жұмысының бағыты бойынша ҚР «Баланың құқығы туралы» Заңымен БҰҰ «Баланың құқықтары туралы» халықаралық конвенция туралы түсіндіре отырып, жас қазақстандық азаматтардың белсенді ұстанымын қалыптастыру тақырыбында , 11 сынып оқушыларына түсіндіру жұмыстары жүргізілді.
Ата-аналары мен оқушылары қайырымдылық жәрменкесі ұйымдастырылып түскен ақшадан көмекті қажет ететін оқушыларға көмек көрсетілді
Халықаралық отбасылар күніне орай
«Отбасы- бақыт мекені» тақырыбында дөңгелек үстел өткізілді
3- желтоқсан «Мүмкіндігі шектеулі балалар» күніне орай «Мейірімді жүрек» атты тақырыпта концерттік бағдарлама ұйымдастырылды.
Әлеуметтік педогогтың ұсыныстары мен кемшіліктері
Ұсыныс :
- Әлеуметтік жағдайы төмен отбасылармен , әлеуметтік моральдық ,психологиялық көмекке мұқтаж отбасылармен тығыз байланыс орнату;
- Ата –аналармен тығыз байланыста болу;
- Өзара тәжірбие алмасу.