09
январь
2023
Ата анамен жұмыс
«Бекітемін» Мектеп директоры
Н.Б. Бисарина
__________
Арнайы педагогтің ата-аналармен жүргізетін
жылдық жұмыс жоспары
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың мақсаты:
Ø Инклюзивті білім беру жағдайында ата-аналарды психологиялық-педагогикалық тұрғыдан қолдау.
Мектеп мұғалімдерімен жүргізілетін жұмыстың міндеттері:
Ø Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды оқытуда кездесетін қиындықтардың себебін, шешу жолдарын ұсыну;
Ø Кеңес беру;
Арнайы педагог: Турдашева А.К
Н.Б. Бисарина
__________
Арнайы педагогтің ата-аналармен жүргізетін
жылдық жұмыс жоспары
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың мақсаты:
Ø Инклюзивті білім беру жағдайында ата-аналарды психологиялық-педагогикалық тұрғыдан қолдау.
Мектеп мұғалімдерімен жүргізілетін жұмыстың міндеттері:
Ø Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды оқытуда кездесетін қиындықтардың себебін, шешу жолдарын ұсыну;
Ø Кеңес беру;
№ | Іс-шаралар | Орындау мерзімдері | Жауаптылар | Есеп беру нысандары |
1 | Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың ата-аналарымен әңгіме жүргізу. Бала туралы мағлұмат жинақтау | Қыркүйек | Арнайы педагог Педагог-логопед Педагог-психолог | 1б- формасы Жалпы білім беру мектептеріндегі ерекше білім алуды қажет ететін балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету: әдіс.нұсқаулық/ Елисеева И.Г., Ерсарина А.К. - Алматы: ТП ҰҒПО, 2019. – 92 |
2 | Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың ата-аналарына сауалнама жүргізу. Сауалнама нәтижесін қорытындылау | Қыркүйек | Сынып жетекшілер Арнайы педагог Педагог-логопед Педагог-психолог | Сауалнама 1а- форма Жалпы білім беру мектептеріндегі ерекше білім алуды қажет ететін балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету: әдіс.нұсқаулық/ Елисеева И.Г., Ерсарина А.К. - Алматы: ТП ҰҒПО, 2019. – 92 б. |
3 | Ата-аналарға кеңес беру | Сұраныс бойынша | Арнайы педагог | Ата-аналарға кеңесті тіркеу журналы |
4 | «Бірінші сынып оқушысының мектепке бейімделуінің психологиялық шарттары» | Қазан | Арнайы педагог | Мектеп әкімшілігіне арналған инклюзивті ортада білім беру процесін ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар. Әдістемелік ұсынымдар – Нұр-Сұлтан: Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА, 2020. – 145 б. |
5 | «Бастауыш сынып оқушыларын дұрыс оқуға машықтандырудың тиімді әдіс-тәсілдері» тақырыбында кеңес дайындау | Қараша | Ата-аналарға кеңес «Оқу техникасы» кітабы | Презентация |
6 | «Көбейту кестесін жаттаудың тиімді 10 әдісі» тақырыбында ата-аналарға кеңес даярлау | Желтоқсан | Ата-аналарға кеңес | Презентация |
7 | «Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларға кәсіптік бағдар беру» ЕББҚ ететін оқушылардың ата-аналарына арналған тренинг | Қаңтар | Арнайы педагог Педагог-психолог | Профессиограмма құрастыру Методические рекомендации по подготовке педагогов к внедрению инклюзивного образования /Мовкебаева З.А., Денисова И.А., Оралканова И.А., Жакупова Д.С.- Алматы, 2014. – 165 с |
8 | «Бастауыш сынып оқушыларының көркем жазу дағдыларын дамыту» тақырыбында презентация даярлау | Ақпан | Арнайы педагог | |
9 | Онлайн-практикум: «Нейрогимнастикалық жаттығулар арқылы оқушылардың жылдам оқу дағдыларын қалыптастыру» | Наурыз | Арнайы педагог | Нейрогимнастикалық жаттығулар кешені |
Ата-аналармен жүргізілген жұмыстың қорытындысы | Мамыр | Арнайы педагог | Жылдық рефлексиялық есеп |
Арнайы педагог: Турдашева А.К